pris på dagplejer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.761 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2009

LMM

hej
Nogen der ved hvad det koster at få sit ban passet i dagpleje når det er Aalborg kommune?? synes ikke at jeg kan finde det nogen steder..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Valle81

LMM skriver:

hej
Nogen der ved hvad det koster at få sit ban passet i dagpleje når det er Aalborg kommune?? synes ikke at jeg kan finde det nogen steder..

Fandt dette til dig på Aalborg kommunes hjemmeside:0)

http://www.aalborgkommune.dk/Borger/boern-og-unge/Boernepasning/Takster/Documents/Takster%202009.pdf

Anmeld

17. september 2009

AnneKH

vi har fået privat dagpleje i aalborg kommune pr. 1 september 2010.. og det kommer til at koste os små 1600,- i egenbetaling i måneden!

Anmeld

6. september 2010

noerresundby-dagpleje.dk

Hejsa....

Jeg er privat dagpleje i nørresundby.

Jeg har tidligere været kommunal dagpleje ved aalborg kommune, er dog skiftet til privat dagpleje fra august 2010.

Min mening er at kommunal er god pasning af dit barn, men at privat pasning er SÅ meget bedre.

Vi har mulighed for at give hvert enkelt barn den omsorg og tid det kræver. Og det var nogle gange svært at nå ved den kommunale dagpleje, pga evt. gæstebørn der kommer i pasning. Og mulighed for at finde en åbningstid der passer til din familie... det kan også nogle gange være svært med den kommunale dagpleje.

Privat dagpleje har man den samme gruppe børn hver dag, og derfor mener jeg de får en mere rolig og stabil hverdag.

hos mig koster en plads 6800 kr, men du får et tilskud fra aalborg kommune til at dække noget af beløbet. Så man kun skal betale 1726 kr pr mdr. Det er MEGET billigere end kommunal, og man får meget mere for sine penge.

Så mit råd er tjek de private dagplejer ud i området, og tag på besøg ved dem. den første du besøger,- er ikke altid den bedste.

kig også gerne på : http://www.noerresundby-dagpleje.dk

Held og lykke med det

kærlig hilsen Helle

Anmeld

6. september 2010

Pia

Du kan gå ind under pladsanvisningen og de rkan du finde alle priser osv.

Anmeld

6. september 2010

bagger26

Har lige fået tilsendt parpir over takserne, og en kommunal DP-plads koster 2460 for en fuldtidsplads, det er priser for 2010, de ved ikke hvad prisen bliver i 2011 endnu...

Anmeld

15. september 2010

Kantax

Hej. Egenbetalingen er som udg.pkt. 2460 om måneden i 11 måneder om året, da juli er betalingsfri. Har man en hustandsindkomst uder et vist niveau, bliver prisen nedsat yderligere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.