Flyverdragt ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
6 svar
1 synes godt om
18. september 2015

Moar2011

Hold op det flyverdragt ræs over hvad str man skal købe til knægten  - han har to for sidste år i str 104. den ene der kan jeg få en hold fuld ca. men det kan jeg ikke med den anden. 

mit spørgsmål er, tror i han kan passe den med "hånd fulden" til vinter eller vil i købe en 110??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. september 2015

Carina:-)

Jeg synes ikke der skal være mere end en håndfuld da den så bliver klodset og poset at have på og heller ikke varmer optimalt når den sidder for løst om kroppen 

Så her går jeg efter en håndfuld 

Anmeld Citér

18. september 2015

Julemusen

Storms-Mor skriver:

Hold op det flyverdragt ræs over hvad str man skal købe til knægten  - han har to for sidste år i str 104. den ene der kan jeg få en hold fuld ca. men det kan jeg ikke med den anden. 

mit spørgsmål er, tror i han kan passe den med "hånd fulden" til vinter eller vil i købe en 110??

Jeg ville helt sikkert købe en 110 til sidst på vintersæsonen, da der jo stadigvæk er tre måneder til børnene hopper i Flyverdragten. De vokser jo så stærkt at Flyverdragten allerede til den tid er ved at være for lille. 

Men er helt i samme båd, med frustrationer over Flyverdragter! Min søn fik en str 110 i gave sidste år som han bare ikke kan passe nu. Så jeg skal ud og købe en str 116 til min dreng som kun lige bliver 4 år!  

Anmeld Citér

18. september 2015

Skouboe

Jeg ville vente, og bruge den største så længe han kan passe den. Flyverdragter kan man altid købe, og du kan være heldig at han kan passe den anden frem til udsalget.

Anmeld Citér

18. september 2015

Moar2011

Julemusen skriver:

Jeg ville helt sikkert købe en 110 til sidst på vintersæsonen, da der jo stadigvæk er tre måneder til børnene hopper i Flyverdragten. De vokser jo så stærkt at Flyverdragten allerede til den tid er ved at være for lille. 

Men er helt i samme båd, med frustrationer over Flyverdragter! Min søn fik en str 110 i gave sidste år som han bare ikke kan passe nu. Så jeg skal ud og købe en str 116 til min dreng som kun lige bliver 4 år!  

min dreng r 4,5. 

men ja du har ret, det r nok en go ide med en i 110. 

Anmeld Citér

18. september 2015

Moar2011

Skouboe skriver:

Jeg ville vente, og bruge den største så længe han kan passe den. Flyverdragter kan man altid købe, og du kan være heldig at han kan passe den anden frem til udsalget.

Ja, det var lidt det jeg håbede på, men plejer nu at have to.

men må lige gør op med mig selv, om en enkel ikke er fin nok til at starte med. for tror bestemt ikke at han kan bruge den hele sæsonen, og så til den tid købe en. bum bum tænke tænke 

Anmeld Citér

18. september 2015

Moar2011

Carina:-) skriver:

Jeg synes ikke der skal være mere end en håndfuld da den så bliver klodset og poset at have på og heller ikke varmer optimalt når den sidder for løst om kroppen 

Så her går jeg efter en håndfuld 

Ja og det havde jeg ca i den ene. - så mon ikke man bare skal starte ud med den, og når den begynder at være for lille, så købe en i 110.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.