30+3, dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.013 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Smukkert

Nu er der kun 10 uger tilbage .
Børneværelset er klart og barnevognen er lige til at trille med (jeg er ikke overtroisk, så har fået den hjem inden fødslen ).

Jeg har lige været ved jordemoder idag og alt var i den skønneste orden. Hun sagde ikke direkte hvad han vejede, da jeg afbrød og sagde: "jaaaa, ifølge "statistikkerne" så skulle han ligge mellem 14-1600g i denne uge", hvor hun så sagde, at det gjorde han også. Han var hvertfald ikke en lille baby, når hun mærkede mig på mavsen, sagde hun .

Lille Noah ligger allerede med hovede nedad, så han kan sparke mor i ribbene . Han ligger naturligvis ikke fast dernede endnu.

Vægten siger 99kg.
Jeg har været nede på 98,8kg i sidste måned, men hu-hej så røg jeg op på 102,6kg lige pludselig. Så siden d. 3 september har jeg tabt mig 3,9kg . Jeg er lidt stolt af mig selv! Mit tricks er madlog.dk, hvor jeg tæller kalorier og vejer min mad . Det er en måde der fungerer for mig, da jeg får overblik over hvad jeg putter indenbords.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

T231109 skriver:

Nu er der kun 10 uger tilbage .
Børneværelset er klart og barnevognen er lige til at trille med (jeg er ikke overtroisk, så har fået den hjem inden fødslen ).

Jeg har lige været ved jordemoder idag og alt var i den skønneste orden. Hun sagde ikke direkte hvad han vejede, da jeg afbrød og sagde: "jaaaa, ifølge "statistikkerne" så skulle han ligge mellem 14-1600g i denne uge", hvor hun så sagde, at det gjorde han også. Han var hvertfald ikke en lille baby, når hun mærkede mig på mavsen, sagde hun .

Lille Noah ligger allerede med hovede nedad, så han kan sparke mor i ribbene . Han ligger naturligvis ikke fast dernede endnu.

Vægten siger 99kg.
Jeg har været nede på 98,8kg i sidste måned, men hu-hej så røg jeg op på 102,6kg lige pludselig. Så siden d. 3 september har jeg tabt mig 3,9kg . Jeg er lidt stolt af mig selv! Mit tricks er madlog.dk, hvor jeg tæller kalorier og vejer min mad . Det er en måde der fungerer for mig, da jeg får overblik over hvad jeg putter indenbords.

super pæn mave

Anmeld

17. september 2009

Pige2009

Du ser ser absolut ikke til at veje så meget som du gør

Lidna 36+5

Anmeld

17. september 2009

Smukkert

Linda2009 skriver:

Du ser ser absolut ikke til at veje så meget som du gør

Lidna 36+5

Nææh, det synes jeg heller ikke selv. Også derfor jeg er blevet så overvægtig. Har ikke følt mig så fed, som jeg ifølge BMI er.

Dog er jeg på rette kurs nu

Anmeld

18. september 2009

Maise

T231109 skriver:

Nææh, det synes jeg heller ikke selv. Også derfor jeg er blevet så overvægtig. Har ikke følt mig så fed, som jeg ifølge BMI er.

Dog er jeg på rette kurs nu

hvor  høj er du ? kan heller ikke se hvor de 99 kg skulle sidde henne

Anmeld

19. september 2009

Smukkert

Maise skriver:

hvor  høj er du ? kan heller ikke se hvor de 99 kg skulle sidde henne

169cm høj..

Tja, det er også lidt underligt at vide man vejer omkring 30kg for meget, når man ikke lige føler det altid... Men kan da godt se jeg er blevet bredere, har fået større arme m.m... så overvægtig er jeg da, men FED.. hmm.. ifølge bmi'en, så ja.

Anmeld

21. september 2009

LineD

T231109 skriver:

169cm høj..

Tja, det er også lidt underligt at vide man vejer omkring 30kg for meget, når man ikke lige føler det altid... Men kan da godt se jeg er blevet bredere, har fået større arme m.m... så overvægtig er jeg da, men FED.. hmm.. ifølge bmi'en, så ja.

Vi må snart have et fuld figur billede Det kan simpelthen ikke passe

Anmeld

21. september 2009

Smukkert

LineD skriver:

Vi må snart have et fuld figur billede Det kan simpelthen ikke passe

Det lyder grænseoverskridende at flashe hvilken mammut jeg reelt er.. Men det er taget op til overvejelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.