Billigt aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. september 2015

serinasmor

loop skriver:

Fint forslag at holde igen med kødet, og du nævner gode forslag. -Men, hvad spiser i eks. til rodfrugterne? Jeg bliver ikke ordentlig mæt, hvis jeg ikke får protein, så hvor får i protein fra? 

Hvis der ellers er nok rodfrugter (som ikke er kartofler) skal du nok blive mæt  

Men det var mest tænkt som tilbehør til fx 1 kyllinge trommestik eller et par frikadeller 

Men som egen ret - bønnedip, hummus eller skyrdip - og så bare nok af det  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. september 2015

nicnic2

Køb en flæskesteg.

Flæskesteg 1dag

Flæskesteg s sanwish 2 dag 

Biksemad 3 dag 

Anmeld Citér

20. september 2015

Sissel

Dahl, er min favorit spise. Det er seriøst det nemmeste i verden at lave.. Næsten nemmere end at smøre en rugbrødsmad, og så blir det vist ikke nemmere..

jeg laver den på røde linser og hakkede tomater på dåse og så div krydderier.. Et stykke brød af en art til, og så creme fraiche med revne gulerødder i.. 

Anmeld Citér

21. september 2015

loop

serinasmor skriver:

Hvis der ellers er nok rodfrugter (som ikke er kartofler) skal du nok blive mæt  

Men det var mest tænkt som tilbehør til fx 1 kyllinge trommestik eller et par frikadeller 

Men som egen ret - bønnedip, hummus eller skyrdip - og så bare nok af det  

jo, selvfølgelig bliver jeg mæt, bare ikke i ret lang tid, og fordelingen er heller ikke optimal for et hovedmåltid.

Så misforstod jeg dit første indlæg, for jeg læste det, som var det en selvstændig ret.

Smart med de ting som dip. Har du en opskrift på bønnedip, du vil dele?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.