Er så tæt på bare at kaste håndklædet i ringen.. Har det sidste halve år virkelig prøvet at få styr på min PCOS og derved skulle spise på en helt bestemt måde, og dette har været rigtig svært fordi jeg har altid været rigtig glad for mad og al slags mad, men nu er der pludselig ting jeg jo ikke må spise fx ris, pasta og kartofler...
Altså selvfølgelig også en masse andet fx ting med mel og sukker, men der hvor problemet har været størst er ved aftensmåltidet..
Min mand er heldigvis let nok, det er kun svampe han helst ikke vil have i sin mad (hvilket også kan gøre det lidt svært at finde opskrifter når jeg jo faktisk godt må få svampe, men det er en lille detalje). MEN min bonus er virkelig et kræsent barn, og jeg er så træt af sætningen "Det der vil jeg ikke have, for det kan jeg ikke lide" og sådan er det til ALT der ris, pasta, pizza, eller Mc D...
Før jeg skulle ændre kost så havde vi altid pasta, ris eller kartofler til maden, men ja nu er der jo intet af dette.. Har det sådan lidt jeg vil ikke stå og lave flere forskellige slags mad og den dag min mand og jeg får fælles børn så er der ingen kære mor, for så bliver det total no go med sådanne ting fordi børn af mig kan risikere at arve min sygdom og derved have anlæg til overvægt hvis de ikke spiser rigtigt fra barns ben...
Hvordan skal man lige bedst gribe det an så man kan pille det kræsenhed af bonus? Det er jo selvfølgelig svært når vi kun har bonus halvdelen af tiden og så er bonus hos sin mor den anden halvdel og får det bonus helst vil have...
Ved godt det er en lille ting at sætte en gryde over med pasta eller ris, men står i forvejen længe i køkkenet for at lave mad, og jeg har fået øjnene så meget mere op for at ris og pasta ikke er den bedste mad i verdenen så synes egentlig også det er uansvarligt af mig at skulle give bonus det..
Håber det ikke blev for rodet.. Tak på forhånd for i læste 
Anmeld
Citér