Mulig SA - jeg forvirret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
5 svar
1 synes godt om
15. september 2015

MorTilN

Jeg forstår ikke helt min læge. Mulig SA men har ikke blødt.

Lang historie kort:

Jeg tog den sidste p-piller den 31/6, fik pille mens som forventet den 5/7 og har ikke set mens siden.

Den 29/8 får jeg en meget svag positiv test men de har været negative siden og jeg har stadig ikke fået mens.

Jeg har fået taget en blodprøve i fredags som siger hcg på 2, så min læge tror det måske har været en tidelig SA jeg havde fanget den 29/8 men mener jeg først skal kontakte dem igen om 2 måneder vis jeg ikke har blødt inden der og så sætte mig i udredning for hvorfor jeg ikke bløder.

Jeg fustredet, forvirret og ked af det idag 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

esioul

Anonymbebs skriver:

Jeg forstår ikke helt min læge. Mulig SA men har ikke blødt.

Lang historie kort:

Jeg tog den sidste p-piller den 31/6, fik pille mens som forventet den 5/7 og har ikke set mens siden.

Den 29/8 får jeg en meget svag positiv test men de har været negative siden og jeg har stadig ikke fået mens.

Jeg har fået taget en blodprøve i fredags som siger hcg på 2, så min læge tror det måske har været en tidelig SA jeg havde fanget den 29/8 men mener jeg først skal kontakte dem igen om 2 måneder vis jeg ikke har blødt inden der og så sætte mig i udredning for hvorfor jeg ikke bløder.

Jeg fustredet, forvirret og ked af det idag 

Det lyder som en bio. 

Jeg oplevede på et tidspunkt at min mens udeblev i 6 mdr, det var en hormon forstyrrelse. Så længe dit hcg er under 5, er du ikke gravid og derfor er der ikke noget at være bekymret for mht. om det sidder udenfor livmoderen eller lign. 

ville se tiden an, så kommer mens når kroppen finder sig selv

Anmeld Citér

15. september 2015

MorTilN

esioul skriver:

Det lyder som en bio. 

Jeg oplevede på et tidspunkt at min mens udeblev i 6 mdr, det var en hormon forstyrrelse. Så længe dit hcg er under 5, er du ikke gravid og derfor er der ikke noget at være bekymret for mht. om det sidder udenfor livmoderen eller lign. 

ville se tiden an, så kommer mens når kroppen finder sig selv

Det ikke så meget om den sider uden for livmoderen osv men mere det at jeg har meget sandsynligt haft en bio/sa men kan ikke forstå at jeg så ikke bløder, min læge synes også det virker underligt.

Det værste er jo at jeg står i stampe lige nu, jeg har jo haft æl siden jeg har været gravid, så får jo ikke æl igen før jeg har blødt og der kan jo gå lang tid endnu. Det især svært for mig fordi jeg stadig har symptomer som ondt/murren i maven, oppustet,  meget træt, tunge spændte bryster og kvalme, selv om jeg ved der ikke er nogen baby 

Anmeld Citér

15. september 2015

esioul

Anonymbebs skriver:

Det ikke så meget om den sider uden for livmoderen osv men mere det at jeg har meget sandsynligt haft en bio/sa men kan ikke forstå at jeg så ikke bløder, min læge synes også det virker underligt.

Det værste er jo at jeg står i stampe lige nu, jeg har jo haft æl siden jeg har været gravid, så får jo ikke æl igen før jeg har blødt og der kan jo gå lang tid endnu. Det især svært for mig fordi jeg stadig har symptomer som ondt/murren i maven, oppustet,  meget træt, tunge spændte bryster og kvalme, selv om jeg ved der ikke er nogen baby 

Ja, det er lidt underligt du ikke har blødt. Men indimellem er kroppen et mysterie. 

Jeg er sikker på mens nok skal komme, når kroppen lige finder sig selv igen. 

Anmeld Citér

15. september 2015

esioul

Anonymbebs skriver:

Kan se det heller ikke er længe siden du er stoppet på p piller. Så det hele kan jo godt være lidt forstyrret

Anmeld Citér

15. september 2015

MorTilN

esioul skriver:

Kan se det heller ikke er længe siden du er stoppet på p piller. Så det hele kan jo godt være lidt forstyrret

Den er et mysterium uden lige, håber virkelig mens kommer snart så vi kan komme videre med pb.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.