Må jeg se jeres hamsterbure/indretning??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
1 svar
1 synes godt om
15. september 2015

Bella&Lina

Vi overvejer og købe et guldhamster herhjem til, og jeg er nu ved og kigge efter et bur til kræet  har haft hamster før som barn, og kan huske at den gnavede i tremmerne. Så er der de bure af plastik, men er de noget værd? Og er de ikke besværlige og skifte med alle de rør som "binder" bund og etager sammen osv? Hvad anbefaler i, og ikke mindst, kan jeg ikke få lov og se nogle billeder til inspiration ?  

Det bliver et guldhamster vi køber hvis det bliver til noget , de er jo større en de alm hamstre, ville det overhovedet kunne komme igennem de rør der? Pft 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

Til guldhamster bør du ikke købe dem med rør på da guldhamster ofte bliver for store til dem men stadig prøver at klemme sig igennem ;)

Køb et marsvinebur med så tætte tremmer som muligt ovenpå toppen :)

De har brug for masser af plads og et marsvinebur gør du bedre kan fylde bunder med masser af spåner så den rigtig kan grave sig ned og putte sig ;)

Overvej at kigge forbi Dansk Hamsterforenings hjemmeside for gode ideer og råd og kontakt til en opdrætter :)

www.Hamsterland.dk

Gratis at være medlem på siden, men selve foreningen (hvis den overlevede) koster dog lidt om året :)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.