Bryllup og barnedåb?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bryllup og barnedåb, god eller dårlig idé?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

744 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. september 2015

Anonym trådstarter

Hej

Vi snakker herhjemme om at holde bryllup og barnedåb sammen her til december, er det et 'go' eller 'no go'?

vi tænker det skal holdes på et hotel, med det nærmeste familie og måske nogle enkelte venner (vi har en rimelig stor familie) 

Nogen der har erfaringer, både gode og dårlige, for og imod?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
Anonym skriver:

Hej

Vi snakker herhjemme om at holde bryllup og barnedåb sammen her til december, er det et 'go' eller 'no go'?

vi tænker det skal holdes på et hotel, med det nærmeste familie og måske nogle enkelte venner (vi har en rimelig stor familie) 

en af min kærestes venner er lige blevet gift i forbindelse med deres mindstes barnedåb...

da min datter skulle døbes var flere i familien faktisk sikker på at det var kombineret bryllup og barnedåb pga. at vi holdte det en lørdag...

Anmeld Citér

15. september 2015

JH12

Har endnu ikke selv nogen erfaring.. 

Men vi skal holde bryllup/dåb her i oktober... For os er det meget naturligt, vi bliver ca 30. Det bliver holdt på hotel. ☺️ 

Anmeld Citér

15. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Hej

Da min nevø blev døbt, sagde præsten lige pludselig: De skal da også lige giftes.

Så jeg synes sagtens, det var så heller ikke noget stort og dyrt bryllup. Det var bare stille og roligt.

Anmeld Citér

16. september 2015

Ciss

Jeg har været i to barnedåb-bryllupper. Det har været riktig specielt og fint begge gange, så jeg synes bare, I skal hoppe i det, hvis det er det, som føles rigtig for jer.

Anmeld Citér

16. september 2015

Tøs85

Anonym skriver:

Hej

Det kommer an på hvilken slags fest i vil have.. Vil i ku drikke og feste natten lang synes jeg ikke i skal samle det ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.