Ingen baby billeder :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.512 visninger
2 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. september 2015

libramarie12

Profilbillede for libramarie12

Hej ja som overskriften siger det så har jeg ingen billeder af mig selv fra da jeg var baby til jeg var 8 år. Fordi vi flyttede fra kirg.  Jeg har en gang imellem tænkt på det da jeg var yngre om at du kunne være raet at se hvordan jeg så ud. Og glemt det senere. Men nu er jeg 26 og har fået mit mig en dejlige lille pige. Som jeg elsker og forguder. Nu kunne jeg rigtig godt tænke mig et billede af mig bare for at se, om hun li mig. Følgr et stort afsavn. Og ved ikke helt hvad jeg skal gør...  lidt info: jeg har spurgt min mor og hun siger de var hjemme ved min bedste forældre da de også Bode i landet. Men de flytte til MAIAM i USA. For nogle år siden og de har ikke taget dem med... så jeg har ikke noget til jeg er 8 år. Hver gang jeg tænker på bliver jeg så ked af det. Især da mine veninde holdt før baby fest. Hvor de hvade billeder med. Af dem jeg skulle gætte hvem der var hvem. Sagde virkelige der og prøvede at hold tår tilbage. Og nu fik vi en gave af min kærestes mor og far en mappe med masser af billeder af min kæreste fra han blev født til nu. De synes det kunne være fedt for vores datter at se hvor mor og far kommer fra, også sprunget de efter min billeder. Jeg fik det bare dårligt og blev så ked af det, hvade det største klump i halsen. Fik li fremkalde et JA som svar. Hvad skal jeg gør? Og er der andre som mig. Er jeg for meget?  Skal jeg sige det til min kæreste, for han har en gang sprunget mig efter billeder. Jeg svarede at de er i USA. Troede på det tidspunkt at min bedste forældre hvade taget dem med. 

Sorte at det er langt det her indlæg 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. september 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Du må sige det som det er til kæreste, svigerforældre og venner. Jeg har heller ingen billeder til jeg er omkring 7 år - også grundet flugt fra krig. Jeg kan også ærge mig rigtig meget over det, men der er desværre ikke så meget at gøre. I stedet glædes jeg over de babybilleder der er af min kæreste 

Anmeld Citér

15. september 2015

Carina:-)

Jeg har ingen billeder før jeg kom i skole og der er der vist 1 eller 2 .Det var ikke noget mine forældre gjorde i og kan da se fra veninder /omgangskreds at at det med at tage billeder ikke var for alle i 70 og 80ern e.

Det var dyrt at købe film og at få fremkaldt så det var helt sikkert noget der blev prioteret hvis folk havde kamera,

Synes ikke du skal ligge så meget i hvad andre har eller gør ,men bare bruge det til at gøre det anderledes med din egen datter sådan at når hun bliver voksen kan få det du har savnet af minder :) 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.