LeneHH skriver:
Jeg har lige snakket med en læge og hun mente at jeg lige skulle forsøgemig lidt med at spise en smule og se tiden an til i morgen og så måtte vi prøve med en pille eller noget, men hun var ikke så meget for det...
jeg vil bare gerne kunne komme ud af sengen igen - havde ikke lige forestillet mig at ligge syg i længere tid.
uhhh hvor jeg kender det, med nichlas havde jeg det sådan, ingenting ku jeg holde i mig.

kunne kun ligge i sengen med en spand.. sådan var det i 6½ mdr så begyndte jeg at ku have lidt i mig, men stadigvæk opkast, men fandt ud af hvornår jeg ku spise og måske holde det i mig...først 14 dage før han kom begyndte jeg at ku spise...
denne graviditet har det været noget af det samme,men er 20 uger henne nu og kan holde lidt i mig, kaster dog op morgen og aften..og har kvalme hele dagen, men man lære at leve med det.. men bare rolig, for de fleste stopper det efter de 13-14 uger, men det er også lang tid...
føler med dig, det er bare ikke for sarte sjæle, det tager hårdt på ens krop, at være "syg" så længe..og man får ikke lavet meget..
håber det snart går over....

ps jeg har både prøvet piller og akupunktur, intet hjalp på mig...
Anmeld