Viet under gudstjeneste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
3 svar
2 synes godt om
14. september 2015

LOL

Hej alle! 

Vil høre om nogen af jer selv har erfaring med, eller kender nogen, der er blevet viet under en almindelig gudstjeneste? 

Min kæreste og jeg vil nemlig gerne giftes og vi har snakket om, at få en lyn-vielse den dag vores søn også skal døbes. Altså vi ønsker ikke en længere prædikenen, eller hvsd der normalt hører sig til.. jeg ved ikke om det overhovedet er en mulighed? Vil naturligvis snakke med præsten om det, er bare nysgerrig efter om nogen skulle vide noget om det 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

Jn81

LOL skriver:

Hej alle! 

Vil høre om nogen af jer selv har erfaring med, eller kender nogen, der er blevet viet under en almindelig gudstjeneste? 

Min kæreste og jeg vil nemlig gerne giftes og vi har snakket om, at få en lyn-vielse den dag vores søn også skal døbes. Altså vi ønsker ikke en længere prædikenen, eller hvsd der normalt hører sig til.. jeg ved ikke om det overhovedet er en mulighed? Vil naturligvis snakke med præsten om det, er bare nysgerrig efter om nogen skulle vide noget om det 

Det er jeg ret sikker på I godt kan.... Snak med præsten... Kender nogle det skulle have deres barn døbt og efter dåben sagde præsten noget ala "vi har lige et punkt mere på dagsordnen" bum bam bum "vil du have .... som hos dig står" og så var de gift... 

Anmeld Citér

15. september 2015

Bissen

LOL skriver:

Hej alle! 

Det kan i godt  

vi blev surprise-gift under gudstjeneste da vores datter blev døbt vi snakkede bare med præsten om det. 

Anmeld Citér

15. september 2015

Mamalou

Min lillesøster og svoger lavede også surprice bryllup da min niece blev døbt. Så det kan sagtens lade sig gøre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.