Et skridt nærmere ammestop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

279 visninger
1 svar
0 synes godt om
3. april 2008

linemus

Ja, jeg har jo skrevet om det før, så nu kommer lige en update.

Her til aften blev pigerne puttet i nattøj osv. mens Sebastian spillede computer (han bliver vist nørd med stort N.... som sin far...) og da de var klar, gik jeg ind og puttede dem, istedet for at amme i sofaen som jeg plejer. Det tager så lang tid og aftenen er lang nok, så jeg lod bare være. Og der var slet ingen (ekstra) brok. De opførte sig begge som de plejer - det virkede nærmest som om de havde glemt, at de nogensinde var blevet ammet. Hi hi, så nemt kan det være.

Så mangler jeg kun amningen om morgenen (nat for mig), men det er vist mig selv, der skal overtales der, for så skal jeg tidligere op... :S

Knus Line - der har varm kakao klar og skal til at se Men in Trees... endelig slap-af-tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Marco2

Århh Line. Det lyder da dejligt. Bare det var mig. :) Klokken er nu 22 og jeg har allerede været oppe at amme første gang..... Har snakket med SP som siger at jeg ikke må droppe natamningen. Hun skal ha' min- 1 gang om natten fordi hun er faldende på vægtkurven, så her fortsætter natteshowet... Igår var dog en super aften, idet jeg ammede ved midnat og så meldte hun sig først igen kl. 5.45... Så der fik jeg sovet godt, for første gang i lang tid. Men dejligt at det er gået så godt, så må vi håbe det fortsætter. AG

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.