Luft i maven??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.380 visninger
4 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Tulle28

Jeg har SÅ meget luft i maven!  
Om morgenen når jeg står op er der ingenting, min mave er fin og flad, men lige så snart jeg har spist morgenmad begynder det... Og det bliver nærmest værre for hver gang jeg putter noget i munden. Jeg spiser sundt, varieret og ikke anderledes end før jeg blev gravid - så kan det virkelig skyldes graviditeten? Er der andre der har prøvet det samme?  

Knus spærreballonen Tulle (10+1)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

svaller

Jeg har haft rigtg meget luft i min mave, har det stadig, og det er lige meget hvad jeg spiserJeg har lært at leve med det, for jeg håber da det stopper når jeg har født

Annette 30+4

Anmeld

17. september 2009

Happy

Jeg har det helt på samme måde, har det fint indtil jeg spiser og så er min mave så oppustet at man tror man skal på toilettet hele tiden men kan alligevel ikke. Nogen løsninger?

Anmeld

17. september 2009

Malene84

Jeg aner ikke om det er løsningen for alle, men der findes de der HUSK piller - de har hjulpet mine veninder!!! Jeg er selv på dem, men kan ikke helt se virkningen - men måske ville det være værre hvis jeg ikke tog dem

Anmeld

17. september 2009

LouiseNielsen

Hehe, jeg har samme problem.... Jeg kan nærmest ligne en der er 25 uger henne, og jeg er altså kun 10+4.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.