Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så var vi til sidste kontrolscanning i dag. Og da jeg er nået over 10+ kalder de dagen i dag for flagdag
Baby er vokset godt. Er nu 4,30cm og fint hjerteaktivitet. Jordemoderen mente baby lå og sov
Vi er så glade. Næste uge står den på nakkefoldsscanning, som vi selvfølgelig håber går rigtig godt
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kæmpe stort tillykke - hvor er det bare et fint billede!! Jeg har sidste kontrol inden NF i morgen (formentlig også 11+1) og er meget spændt (og lidt nervøs) for gensynet. Puha... for hvert lille skridt nærmer man sig målet... dagene må gerne gå lidt hurtigere
ErDuHerIkkeSnart skriver: Kæmpe stort tillykke - hvor er det bare et fint billede!! Jeg har sidste kontrol inden NF i morgen (formentlig også 11+1) og er meget spændt (og lidt nervøs) for gensynet. Puha... for hvert lille skridt nærmer man sig målet... dagene må gerne gå lidt hurtigere
Mange tak Så vil jeg da ønske dig pøj pøj med i morgen Og ja... Har også følt at hver scanning der går godt er en stor sejr
Hvad er forskellen/fidusen i kontrolscanning inden NF?
Så fin en lille spire God fornøjelse med NF i morgen.
Mvh. Linda
Loa skriver: Hvad er forskellen/fidusen i kontrolscanning inden NF?
Jeg er blevet fulgt af en gynækolog (skulle egentlig til at starte op i fertilitetsbehandling, men inden vi kom igang, udover at have lavet udredning, fandt vi ud af at jeg var gravid). Men gynækologen ville stadig gerne følge mig med scanninger... Og det takkede vi pænt ja til
Pige2009 skriver: Så fin en lille spire God fornøjelse med NF i morgen. Mvh. Linda
Mange tak Min nakkefoldsscanning er dog først i næste uge Men mange tak
CH2012 skriver: Mange tak Min nakkefoldsscanning er dog først i næste uge Men mange tak
Ups! Jeg læste forkert så - beklager
Pige2009 skriver: Ups! Jeg læste forkert så - beklager
Det er skam helt okay
CH2012 skriver: Jeg er blevet fulgt af en gynækolog (skulle egentlig til at starte op i fertilitetsbehandling, men inden vi kom igang, udover at have lavet udredning, fandt vi ud af at jeg var gravid). Men gynækologen ville stadig gerne følge mig med scanninger... Og det takkede vi pænt ja til
Arh okay, synes heller ikke jeg lige havde hørt om det
Men selvfølgelig ja, man vil jo gerne se det man kan, og følge med i at alt er godt
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128