åreknuder i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.234 visninger
3 svar
1 synes godt om
14. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg har fået mega åreknuder i skeden, de hænger ud,  gør ondt og nogle gange går der små huller i dem, hvor det så bare bløder voldsomt efterfølgende...  Jeg har født vaginalt før, og gået en del i stykker og er nu blevet voldsomt  bange    for at føde vaginalt..  jeg har bange for de mange bristninger jeg har oplevet under tidligere fødsler og at der skal gå hul på åreknuderne... Baby denne gang ser ud til at blive. Meget større end tidligere babyer.. desuden er jeg bange for, hvordan. Mit underliv kommer til at være efterfølgende...  Både i forhold til smerter i arvæv samt senere min mand og mit kommende sexliv..

Har i nogle erfaringer med åreknuder og vaginaæ fødsler? hvordan forløb fødslerne og Havde det konsekvenser efter opheling??  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. september 2015

MMOGM

I min sidste graviditet havde jeg en meget stor åreknude, lige ved skedeåbningen. Lægen sagde det ikke betød noget at føde vaginalt, så det gjorde jeg, og det hele forløb rigtig godt  den gik væk noget tid efter, men nogle er uheldige og skal have dem opereret væk

Anmeld Citér

14. september 2015

modesty

Anonym skriver:

Jeg har fået mega åreknuder i skeden, de hænger ud,  gør ondt og nogle gange går der små huller i dem, hvor det så bare bløder voldsomt efterfølgende...  Jeg har født vaginalt før, og gået en del i stykker og er nu blevet voldsomt  bange    for at føde vaginalt..  jeg har bange for de mange bristninger jeg har oplevet under tidligere fødsler og at der skal gå hul på åreknuderne... Baby denne gang ser ud til at blive. Meget større end tidligere babyer.. desuden er jeg bange for, hvordan. Mit underliv kommer til at være efterfølgende...  Både i forhold til smerter i arvæv samt senere min mand og mit kommende sexliv..

Har i nogle erfaringer med åreknuder og vaginaæ fødsler? hvordan forløb fødslerne og Havde det konsekvenser efter opheling??  

Jeg synes bestemt at det her er noget du skal snakke med en fagperson om (jordemoder og/eller fødselslæge) og få noget konkret info på bordet. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Anonym trådstarter

modesty skriver:

Jeg synes bestemt at det her er noget du skal snakke med en fagperson om (jordemoder og/eller fødselslæge) og få noget konkret info på bordet. 

Det skal jeg også på fredagh (obstetrisk overlæge) , det er bare meget rart at hørt, hvilke oplevelser andre har haft, idet jeg ikke aner om mine bekymringer overhovedet er legale..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.