Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)
Jeg har født for 7 uger siden, 2. gangs på hvidovre.
Jeg havde også en meget lang og hård fødsel med en stor bristning første gang, og alt det blev der taget hensyn til. Jeg bad dem om at passe RIGTIG god på mit mellemkød når jeg skulle presse, og hjælpe mig med at gispe.(fødte min datter i et pres sidste gang) Det stod også i mne papirer fra jordemoderen, men ellers sig til dem hvilket forløb du havde sidst, de var meget lydhører overfor mig..
Jeg havde en god fødsel, og en god jordemoder der virkelig passede godt på mig, med klude og vejledning. Jeg fik kun de normale sting, denne gang og var hurtig oppe og gå, oghavde det faktisk rigtig godt.
Jeg kunne heller intet sidste gang, så ved hvordan du har haft det...
Fødte klokken 11.00 og var faktisk klar til at tage hjem, klokken 13.30 manglede bare at tisse, men da de havde glemt at give antibiotika, pga mange timer fra vandafgang, ville de gerne have min søn på patienthotellet en overnatning, så de kunne tjekke for infektioner, så mig og min søn blev en nat. Jeg havde pakket en taske med lidt toilet sager og et par træningsbukser i tilfælde af, at vi skulle blive.... Men ellers bor vi ikke så langt fra hvidovre, så min mand kunne kører hjem og hente hvis vi manglede noget.
Men en rigtig god oplevelse, dog lidt træls at vi ikke kunne komme hjem med det samme, for det var vi bare så klar til... men bare rart at de var obs på mit barn.
Håber du får en god fødsel også.. 
Anmeld
Citér