17 mdr sover MEGET uroligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.092 visninger
9 svar
2 synes godt om
13. september 2015

Sprit25

Godaften tøser. 

Min datter på 17 mdr sover mega uroligt. Så uroligt hun faktisk vækker sig selv op til 7 gange på en nat. Jeg er tit inde ved hende hvor hun sidder op i sengen fordi hun har sat sig op i søvne og ikke rigtig kan komme ned. 

Hvordan hjælper jeg hende? 

Lidt om hende: 

hun går fint med os eller klapvogn i hånden og er lige på nippet til at slippe.

hun sover okay i løbet af dagen. 

Hun spiser fint. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

vitapigen

Følger lige med... det kunne have været min dreng du skrev om. Han er 15 måneder og har aldrig sovet igennem 

Anmeld Citér

13. september 2015

Sandratoft

Sprit25 skriver:

Godaften tøser. 

Min datter på 17 mdr sover mega uroligt. Så uroligt hun faktisk vækker sig selv op til 7 gange på en nat. Jeg er tit inde ved hende hvor hun sidder op i sengen fordi hun har sat sig op i søvne og ikke rigtig kan komme ned. 

Hvordan hjælper jeg hende? 

Lidt om hende: 

hun går fint med os eller klapvogn i hånden og er lige på nippet til at slippe.

hun sover okay i løbet af dagen. 

Hun spiser fint. 

Min datter på snart 15 måneder havde også en urolig periode her henover sommeren, hvor hun vågnede 5-10 gange hver nat. Det var sååå udmattende og vi var allesammen trætte efter de nætter. 

Vi tilbød vand og sut når hun vågnede, og hun faldt hurtigt i søvn igen. Det er heldigvis gået over og nu vågner hun maks 1-2 gange om natten. 

Har din datter altid sovet uroligt? Jeg har hørt godt om tyngdeposer til urolige børn. 

Anmeld Citér

14. september 2015

Sprit25

Sandratoft skriver:

Min datter på snart 15 måneder havde også en urolig periode her henover sommeren, hvor hun vågnede 5-10 gange hver nat. Det var sååå udmattende og vi var allesammen trætte efter de nætter. 

Vi tilbød vand og sut når hun vågnede, og hun faldt hurtigt i søvn igen. Det er heldigvis gået over og nu vågner hun maks 1-2 gange om natten. 

Har din datter altid sovet uroligt? Jeg har hørt godt om tyngdeposer til urolige børn. 

Nej det er netop endnu mere frustrende. Hun har sovet igennem! Så vi har været vant til at få vores nattesøvn

I nat har vi så en god nat. Hun faldt i søvn 21.30 og har så ikke hørt et kvæk fra hende. Jeg er vågn grundet uvejr

Anmeld Citér

14. september 2015

Sprit25

Slet ikke andre i min situation, der har fundet en løsning

Anmeld Citér

14. september 2015

Skouboe

For mange er det en fase, der kommer samtidigt med at de fx begynder at rejse sig op og gå. Jeg har fundet begge mine unger siddende op i sengen og sove mere end en gang.

Jeg tror endda at den ældste har præsteret  at stå op og hænge på kanten af sengen i søvne.

Jeg tror ikke at der er så meget at gøre. Trøst hende og læg hende ned, hvis hun græder, og ellers tænk på at det går over før eller siden...

Anmeld Citér

14. september 2015

Sprit25

Skouboe skriver:

For mange er det en fase, der kommer samtidigt med at de fx begynder at rejse sig op og gå. Jeg har fundet begge mine unger siddende op i sengen og sove mere end en gang.

Jeg tror endda at den ældste har præsteret  at stå op og hænge på kanten af sengen i søvne.

Jeg tror ikke at der er så meget at gøre. Trøst hende og læg hende ned, hvis hun græder, og ellers tænk på at det går over før eller siden...

Ja okay. Bare en meget hård og indtil videre lang fase

Anmeld Citér

14. september 2015

Skouboe

Sprit25 skriver:

Ja okay. Bare en meget hård og indtil videre lang fase

Ja, jeg mener det varede omkring 6 måneder med vores ældste, før hun var helt igennem. Med den yngste opdagede vi ikke rigtigt fasen, for hun sov kun 45 minutter ad gangen alligevel.

Anmeld Citér

14. september 2015

Sujan

Min datter er 12 måneder og gør det samme... Puha det er hårdt at blive vækket så ofte når man skal op på arbejde..

Anmeld Citér

14. september 2015

Sprit25

Sujan skriver:

Min datter er 12 måneder og gør det samme... Puha det er hårdt at blive vækket så ofte når man skal op på arbejde..

Skal jeg heldigvis ikke. Men derfor er det stadig hårdt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.