Hjælp søges...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

922 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. september 2009

tumle81

Da jeg fødte min søn for lidt over 2 år siden købte jeg en fast vikle. Det var bare en billig udgave, da jeg lige ville prøve det af inden jeg købte en lækker, måske lidt dyr en...
Jeg blev aldrig rigtig gode venner med den, men brugte den da nogle gange.

Nu venter jeg mig igen og har knap 6 uger til termin.
Jeg vil rigtig gerne bruge min vikle eller evt købe en ny bedre en, men mangler hjælp til at komme igang og bruge den korrekt.

Er der nogen derude som er super gode viklere eller slyngler??
Jeg bor i Køge på Sjælland, og ville meget gerne til noget demo eller lign...

Knus Kathrina 34+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg syntes på et tidspunkt at der var en herinde, der snakkede om noget demo/homeparty i bæredimser.

Prøv lige at søge kategorien igennem

Anmeld

17. september 2009

N&J

Jeg havde købt 2 slynger... og har overhovedet ikke brugt dem, Nikita gad simpelhen ikke ligge i dem, istedet fik jeg en babybjörn bæresele i fødselsgave af mine søskende (jeg gad ikke have blomster) det har jeg bare været såååå glad for, ved ikke hvad jeg skulle have gjort uden den, gruer for den dag hvor Nikita bliver for tung.. og der er desværre ikke så lang tid til.. men prøv at høre om der ikke er nogen af dine veninder der har noget liggende du måske kan prøve af og så derefter invistere i den helt rigtige for dig... jeg ved Bilka har en billigere udgave af bæreselen, som sikkert er udemærket, den havde jeg tænkt mig at købe havde jeg ikke fået en... 

Håber du finder det der virker for dig og dit barn

Anmeld

17. september 2009

tumle81

Jeg har en baby bjørn som jeg brugte til min datter, men den vil jeg ikke bruge igen. Har bare aldrig fået den solgt.
Synes den er tung at gå med og så er det slet slet ikke godt for baby at sidde i den...

Jeg ville derfor gerne bruge en slynge evt ringslynge eller lign, eller også en stræk vikle...

Knus Kathrina

Zafir: hvor søger jeg henne??

Anmeld

17. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
tumle81 skriver:

Jeg har en baby bjørn som jeg brugte til min datter, men den vil jeg ikke bruge igen. Har bare aldrig fået den solgt.
Synes den er tung at gå med og så er det slet slet ikke godt for baby at sidde i den...

Jeg ville derfor gerne bruge en slynge evt ringslynge eller lign, eller også en stræk vikle...

Knus Kathrina

Du kan prøve at søge i google feltet... og se igennem de debatter om det. Jeg er RET sikker på at vi havde en der snakkede om det med homeparty 

Anmeld

17. september 2009

RumlesMor

Knus Kathrina

Jeg har selv brugt en ringslynge til min datter mens hun var helt lille, og senere har jeg brugt en fast vikle.

Ringslyngen er klart den nemmeste at starte med, det er næsten umuligt at ligge babyen forkert og det er skønt at have armene fri.

Jeg har fundet dette link, ved at de tilbyder demonstrationer i brug af slynger: http://www.slynger.dk/group.asp?group=154

Nu er min datter desværre blevet for stor til at bære rundt, hun vil hellere selv løbe omkring. Så glæder mig da til den næste kommer, og skal bæres!

Her skal ringslyngen klart i brug igen, og derefter vil jeg prøve en mei-tai denne gang.

Anmeld

2. oktober 2009

MrsMartens

tumle81 skriver:

Da jeg fødte min søn for lidt over 2 år siden købte jeg en fast vikle. Det var bare en billig udgave, da jeg lige ville prøve det af inden jeg købte en lækker, måske lidt dyr en...
Jeg blev aldrig rigtig gode venner med den, men brugte den da nogle gange.

Nu venter jeg mig igen og har knap 6 uger til termin.
Jeg vil rigtig gerne bruge min vikle eller evt købe en ny bedre en, men mangler hjælp til at komme igang og bruge den korrekt.

Er der nogen derude som er super gode viklere eller slyngler??
Jeg bor i Køge på Sjælland, og ville meget gerne til noget demo eller lign...

Knus Kathrina 34+2

Jeg bor desværre i Viborg, men jeg er sikker på at du kan får en til at hjælpe dig, hvis du søger inde på www.slyngebarn.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.