Vuggestue. Hvordan får man det sagt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. september 2015

Anonym trådstarter

Yurie skriver:

Ja, det vil jeg også sige. Men hvorfor var din datter den eneste der var inde? Man plejer da at have alle børnene ude, hvis de ikke kan kravle/gå selv, så i en barnevogn. Så de får noget frisk luft og får noget at se på.

Fordi der også var andre børn der sov og der skulle være nogen af de voksne i nærheden hvis de sku vågne. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. september 2015

Anonym trådstarter

Mon ikke de ha ladet barnet sidde og vågne lidt.....? Og dit barn ganske enkelt havde sovet længere end de andre....

Den der hentede burde jo ha spurgt i stedet for at det skal blæses os...det er rigtig nemt at tro.... Istedet for at spørge....

Mht snot, forkølse så er det bare en af de ting der følger med efter år og et barn der er blandt andre... Det behøver skam ikke være hverken en pædago eller manglende tøj skyld..... 

Det er ok at lade hende vågne men hvorfor åbne døren? Og det er ikke døren til gangen men døren til gården. 

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Den ene gang da jeg hentede min datter, var alle udenfor undtagen den ene pige som var indenfor, siddende i undertøj på sofaen med døren ud til gangen stående åben imens pædagogen var igang med at ordne mad til hende.

Hun havde prioriteret at barnet fik lov at vågne lidt inden hun smed hende i tøjet. Desuden havde hun været rigtig svær at vække så de havde ydermere ladet hende sove længere.

Jeg tænker, uden at kende din vuggestue, at din datter havde brug for at vågne inden hun straks blev smidt i tøjet. Måske havde hun været længe om at falde i søvn.

Hun plejer og ligge i barnevognen og lege med sine fingre når hun vågner. 

Jeg har heller ikke noget imod at de lader hende vågne på madrassen. Problemet består deri at hun for det meste er våd når hun vågner fordi hun sveder. Og at pædagogmedhjælperen åbner døren, velvidende om at min datter er våd, det bekymrer mig. 

Anmeld Citér

13. september 2015

TNBC

Anonym skriver:

Fordi der også var andre børn der sov og der skulle være nogen af de voksne i nærheden hvis de sku vågne. 

Ok fair nok.
Men kom til at tænke på hvad en anden sige, hvis hun lige præcis er vågnet, når farfar kommer, har hun måske fået lov til at sidde lidt og vågne op, før hun fik tøj på. Eller de ikke har tænkt på det, fordi hun var indenfor.

Du ved heller ikke hvor længe døren har stået åben, om den lige var blevet åbnet...

Men lad vær med læg for meget i det, på grund af en gang.

Anmeld Citér

13. september 2015

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Jeg har heller ikke noget imod at de lader hende vågne på madrassen. Problemet består deri at hun for det meste er våd når hun vågner fordi hun sveder. Og at pædagogmedhjælperen åbner døren, velvidende om at min datter er våd, det bekymrer mig. 

Men du ved jo ikke om hun var våd?

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Men du ved jo ikke om hun var våd?

Det var hun jo ifølge farfar. 

Anmeld Citér

13. september 2015

MysteriousAngel

Anonym skriver:

Det var hun jo ifølge farfar. 

Det nævner du da først nu??

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym trådstarter

MysteriousAngel skriver:

Det nævner du da først nu??

Ok. Jeg var sikker på ar jeg også havde skrevet det. 

Blev distraheret af min datter da jeg skrev indlægget. Nok derfor at det gik galt. 

Anmeld Citér

13. september 2015

et-ønske

Anonym skriver:

Jeg synes du bekymrer dig unødigt! Vent og se om det sker igen - og så sige det når I står i situationen - det kan jo have været et øjebliks uopmærksomhed/tankeløshed, vi er trods alt kun mennesker heldigvis  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.