Hej piger!
Sagen er den at jeg er påbegyndt uddannelse sidste efterår. Jeg havde en uddannelse jeg gjorde brug af i forvejen, men den førte en hel del weekend og eftermiddag/aften arbejde med sig. Dette var en af de overvejende grunde til at jeg valgte ny uddannelse, men derudover stiger jeg også markant i løn når jeg er færdig.
Nå! I forbindelse med min igangværende uddannelse skal jeg ud i praktik i et år fra d. 1/2 2016. Vi skal selv søge disse pladser, og der er STOR rift om dem. Jeg har derfor søgt relativt bredt og var til samtale i dag på en virksomhed der ligger 145 km væk fra hvor min mand og jeg bor med vores 2 børn på 2 og 4 år.
Den her virksomhed er virkelig et drømmejob for mig personligt, og jeg tror selv at jeg har en god chance for at få jobbet. MEN hvad nu hvis jeg får det? Skal jeg så pendle 1,5 time hver vej i et helt år(!!) eller skal jeg rykke min lille familie op med roden og flytte dem fra deres stabile tilværelse for min uddannelses skyld?? Jeg ved egentlig god hvad jeg føler for men hører meget gerne input.
BONUSINFO:
Min mand har et job hvor han er vellidt og tjener en GOD løn
Vi har en meget stabil hverdag - vi er aldrig flyttet og alt kører i rutiner der bliver holdt så godt som muligt
Anmeld
Citér