Donorbarn.. Flere..??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.055 visninger
11 svar
5 synes godt om
11. september 2015

mortilpige

Var egentlig bare nysgerrig for, hvor mange der har fået børn ved donor, eller overvejer at få børn med en donor..??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

FrkHS

mortilpige skriver:

Var egentlig bare nysgerrig for, hvor mange der har fået børn ved donor, eller overvejer at få børn med en donor..??

Vi er igang med fertilitetsbehandling med donor.

Anmeld Citér

11. september 2015

dorthemus

Jeg har en 5 årig datter med sæddonor 

Anmeld Citér

11. september 2015

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Jeg overvejer det, men først om nogle år. Har overvejet det i et stykke tid efterhånden 

Anmeld Citér

11. september 2015

Musen91

Vi er igang med donor lige nu. 

Har fået lagt æg op i lørdags. 

Anmeld Citér

11. september 2015

Jn81

Vi skulle have været gået til donor æg, hvis det ikke var lykkedes at blive gravid i vores sidste forsøg (5 iui og 6 IVF/ICSI)

Anmeld Citér

11. september 2015

Babilooo

Har to donor guldklumper - 2 og 6 år

Anmeld Citér

11. september 2015

Os&lilledig

mortilpige skriver:

Inden i mave vokser min lille doner gave <3

Anmeld Citér

12. september 2015

mortilpige

Dejligt at høre fra jer :-)

Overvejer nemlig selv at gå den vej, men ærligt, er da lidt nervøs for andres fordomme, da jeg er alene og har en skøn pige ( ikke donor ) i forvejen.

Anmeld Citér

12. september 2015

Os&lilledig

mortilpige skriver:

Dejligt at høre fra jer :-)

Overvejer nemlig selv at gå den vej, men ærligt, er da lidt nervøs for andres fordomme, da jeg er alene og har en skøn pige ( ikke donor ) i forvejen.

Det kan altid kun være ens eget valg. Det er os der skal stå med svaret til barnet og ansvaret. 

Når det er sagt. Synes jeg absolut man skal gøre det, HVIS det er nødvendigt kun.. Ikke bare fordi man ikke har tålmodighed på at vente til man finder en man ønsket barn med det er et stort ansvar og en stor process. Det er så dejligere at have en at dele det med  

synes det er lidt skæmmende med alle de sole mødre.. Det er trods alt en hel generation af børn vi skaber som ikke kender deres ophav. Det kunne være dejligt hvis dette kunne hindres og kun bruges ved nødvendighed

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.