til jer erfarne tøser med snotbebser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
8 svar
0 synes godt om
3. april 2008

bette

hva kan man gøre for de små pus??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2008

Loggidut

smør under deres næser...eller olie...hvis der er gået hul på huden, så hold dig til olie, men ellers smør

kamillethe, er også et sikker hit hver gang!

god bedring til jer

knus fra loggi, som lige er her kort

Anmeld

3. april 2008

ivfmarie

foruden masser af kærlighed og overbærenhed, så kan det her måske hjælpe:

Dejlig varm kamillethe med lidt sukker, beroliger og lindrer en irriteret hals
Smør smør (ja, SMØR, som i Lurpak) sundt om næsetippen, det giver luft når næsen er stoppet
Dryp næsen med slatvand flere gange dagligt - gør snottet tyndt, så det ikke stopper
Ud og rul en tur i forårsvejret - frisk luft hjælper
Og så husk på hygiejnen så I ikke flytter rundt med baktusserne

God bedring

Anmeld

3. april 2008

ivfmarie

Hov hov Loggi - det var sgu en overhaling indenom det der....

Anmeld

3. april 2008

bette

tak for jeres svar.. det må jeg prøve..
bare skide surt.. han har lige haft 3dags feber.. og nu det her.. iihh

heidi som savner sin nattesøvn.. hvis jeg overhovedet kan huske hvordan det var at sove..

Anmeld

3. april 2008

Marco2

Kender det godt. Først var Em snottet, og havde feber, så fik hun maveinfek med opkastninger og nu er hun snottet igen.... øv... så her er nætterne dæleme også trælse.

Men hvis du prøver det med smøret, vil du så ikke lige sige hvordan det er gået, for her funker det slet ikke. 2 sek efter det er kommet på, er det gnedet op i øjnene og hun begynder at græde, fordi det svier....

Til natten lægger jeg Em på siden. Det gør det lidt nemmere for hende at trække vejret.

God bedring til det lille pus

AG - også med snottet unge

Anmeld

3. april 2008

Loggidut

Marco2 skriver:

Kender det godt. Først var Em snottet, og havde feber, så fik hun maveinfek med opkastninger og nu er hun snottet igen.... øv... så her er nætterne dæleme også trælse.

Men hvis du prøver det med smøret, vil du så ikke lige sige hvordan det er gået, for her funker det slet ikke. 2 sek efter det er kommet på, er det gnedet op i øjnene og hun begynder at græde, fordi det svier....

Til natten lægger jeg Em på siden. Det gør det lidt nemmere for hende at trække vejret.

øhhh, hvor meget kommer du lige på marco...ha ha...det er så mikro lidt der skal til...tag lige olie næste gang, det er nemmere at dosere...og nu kan jeg så forstille mig em med tandtykt smør i hele hovedet...lååååål

Anmeld

3. april 2008

Marco2

I har da aldrig fortalt at det var mikro det er skulle på..... 8D

Aj, synes nu heller ikke de var så meget, men hun fik det da grattet op i øjnene... :D

Anmeld

4. april 2008

bette

Loggidut skriver:

Marco2 skriver:

øhhh, hvor meget kommer du lige på marco...ha ha...det er så mikro lidt der skal til...tag lige olie næste gang, det er nemmere at dosere...og nu kan jeg så forstille mig em med tandtykt smør i hele hovedet...lååååål

hehe ej skal nok lade være med at komme en hel smørklart på.. heheh..
men jo vil da prøve det.. det er ihvertfald det værd..
har næsten ikke lukket et øje i nat.. er mooooonster træt..
så råd modtages med glæde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.