Voksipose hvornår.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.643 visninger
8 svar
2 synes godt om
11. september 2015

Mor til guldklumpen

Hej igen . Jeg har lige købt en voksipose med vinterdyne, men hvornår ville i synes det er koldt nok til at bruge den? Bruger i stadig sommerdyne? Eller kan jeg godt ligge ham ud i den nu, bare kun med body og en tynd hue? Håber i kan hjælpe . Og god weekend 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

hannetheis

Profilbillede for hannetheis
Mor til guldklumpen skriver:

Hej igen . Jeg har lige købt en voksipose med vinterdyne, men hvornår ville i synes det er koldt nok til at bruge den? Bruger i stadig sommerdyne? Eller kan jeg godt ligge ham ud i den nu, bare kun med body og en tynd hue? Håber i kan hjælpe . Og god weekend 

det kommer an på hvor varm din søn er.

men nu hvor det er blevet mere blæsende syntes jeg godt du kan begynde at bruge den.

Anmeld Citér

11. september 2015

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg vil tro det bliver for varmt 

Min datter sover lige nu ude i en langærmet body og en dyne over sig hun er 17mdr og hun er stadig varm når hun kommer ind vis hun får lov at beholde strømpebukser på ud er hun våd af sved når hun kommer ind 

Vis man bare har overlaget på barnevognen kommer der jo ikke blæst ned til baby så er der bare stillestående luft og det kan hurtig blive varmt 

Anmeld Citér

11. september 2015

Mor til guldklumpen

Okay han er normalt en ret varm dreng, men han har ofte kolde hænder selvom han har haft en trøje på og dyne. Men nu har han så også strik vanter på. Han står ude på altanen hvor det blæser en del. Han er 7 måneder. 

Anmeld Citér

11. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Jeg vil sige du skal prøve dig frem 

Min datter sover pt med sommerdyne i voksien og en body, og er fint varm når hun kommer ind. I vuggestuen har hun strømpebukser på og en dyne.

Anmeld Citér

11. september 2015

Mor til guldklumpen

Ja jeg må prøve . Ellers må jeg købe sommerdynen også. 

Anmeld Citér

11. september 2015

A-1995

Jeg tror voksien er for varm endnu. Kan huske at vi fjernede den i foråret da temperaturerne rundede 15 grader. Da kogte han selvom han kun havde ble på ☺️ han er nu 16 mdr og ligger bare med langærmet body og sokker og dyne og overlærred ☺️

Anmeld Citér

11. september 2015

Mor til guldklumpen

Okay tak for svar . Tror jeg venter med at tage den i brug så.

Anmeld Citér

12. september 2015

hmg86

Mor til guldklumpen skriver:

Okay han er normalt en ret varm dreng, men han har ofte kolde hænder selvom han har haft en trøje på og dyne. Men nu har han så også strik vanter på. Han står ude på altanen hvor det blæser en del. Han er 7 måneder. 

Du skal mærke ham i nakke og ryg.. hænderne kan du ikke stole på.. hvis han er varm i ryg og nakke har han det sim han skal når han sover..

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.