Bylder!!! hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. september 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Tak for svar alligevel 

kan alle hudlægen hjælpe eller skal de have speciale ?

Jeg har bare valgt en hudlæge med kortes tid. 

Det de andre skriver her i tråden oplever jeg også.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

Anonym

Nu når I døjer så meget med det, er der mon så en der ved om man skal forbi lægen hvis man har en byld? Jeg tror nemlig at jeg har fået en lige under endetarmen, og jeg har altså ikke lyst til at skulle til lægen og stikke røven op i hovedet på ham  

Er der nogen chance for at en byld forsvinder af sig selv? Eller kan man købe noget i håndkøb? 

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med dette

Og til TS vil jeg lige undskylde for at bruge tråden, håber det er ok

Anmeld Citér

11. september 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Nu når I døjer så meget med det, er der mon så en der ved om man skal forbi lægen hvis man har en byld? Jeg tror nemlig at jeg har fået en lige under endetarmen, og jeg har altså ikke lyst til at skulle til lægen og stikke røven op i hovedet på ham  

Er der nogen chance for at en byld forsvinder af sig selv? Eller kan man købe noget i håndkøb? 

Jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig med dette

Og til TS vil jeg lige undskylde for at bruge tråden, håber det er ok

Altså på et tidspunkt vil den nok springe, men det gør afsindigt ondt. Og der kan gå længe inden den gør det. 

Men nu siger du under endetarmen, er du sikker på det ikke er udvendig hæmoride? 

Det kan nemlig godt forveksles,- og dertil kan du købe creme i håndkøb. 

Anmeld Citér

12. september 2015

Anonym

Klumpe-dumpe skriver:

Altså på et tidspunkt vil den nok springe, men det gør afsindigt ondt. Og der kan gå længe inden den gør det. 

Men nu siger du under endetarmen, er du sikker på det ikke er udvendig hæmoride? 

Det kan nemlig godt forveksles,- og dertil kan du købe creme i håndkøb. 

Det kan da godt være at det er en hæmoride, det skal jeg ikke kunne sige. Jeg har aldrig haft sådan noget før. Jeg ved bare at der er noget som generer mig meget :/ 

ville der ske noget ved at købe hæmoride creme og putte på, hvis det så er en byld jeg har? 

Anmeld Citér

12. september 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Det kan da godt være at det er en hæmoride, det skal jeg ikke kunne sige. Jeg har aldrig haft sådan noget før. Jeg ved bare at der er noget som generer mig meget :/ 

ville der ske noget ved at købe hæmoride creme og putte på, hvis det så er en byld jeg har? 

Absolut ikke - kun at det ingen virkning har.

afsted på apoteket og god bedring 

Anmeld Citér

12. september 2015

Anonym

Klumpe-dumpe skriver:

Absolut ikke - kun at det ingen virkning har.

afsted på apoteket og god bedring 

Så prøver jeg det  

mange tak for hjælpen 

Anmeld Citér

12. september 2015

Anonym

Kan det være noget stafylok betændelse måske? Det giver ømme bylder. Man kan købe media scrub på apoteket, det er decinfiserende sæbe som er super godt. Købes som håndkøb. 

Anmeld Citér

12. september 2015

Anonym

Hej venner, 

Nu går jeg snart ud af mit gode skind!

jeg er de sidste 6-7 år været plaget af cyster og bylder KONSTANT! Jeg har fået 10 operationer i fuld narkose og har fået penicillin 10-20 gange og nogen af dem er bare blevet fjernet under lokalbedøvelse!

jeg får 1-4 hver måned, så det går selvfølgelig ud over mit arbejde. Det sidder som regel i lysken/underlivet. 

Jeg holder mig fra intimbarbering som jeg er blevet anbefalet, men lige fedt hjælper det!! 

Har snakket med min læge, men han siger de ikke rigtig kan gøre noget.. Men dét kan og må bare ikke være rigtigt 

er der nogen der har det ligesom mig? Nogen gode råd?

Jeps jeg har det lige som dig og havde det i mange år, hvor jeg var igennem adskillige behandlinger og flere hudlæger der havde opgivet da intet så ud til at virke.

På et tidspunkt blev jeg anbefalet en hudlæge på frederiksberg der har erfaring med behandling af hidrosadenitis. Nu er jeg stort set fri for bylderne, dog dukker der en enkelt op i ny og næ. Irriterende men til at leve med. ��

Det der virkede for mig var desinfektions alcogel fra apoteket samt finacea og dalacin.

Anmeld Citér

13. september 2015

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

Jeps jeg har det lige som dig og havde det i mange år, hvor jeg var igennem adskillige behandlinger og flere hudlæger der havde opgivet da intet så ud til at virke.

På et tidspunkt blev jeg anbefalet en hudlæge på frederiksberg der har erfaring med behandling af hidrosadenitis. Nu er jeg stort set fri for bylderne, dog dukker der en enkelt op i ny og næ. Irriterende men til at leve med. ��

Det der virkede for mig var desinfektions alcogel fra apoteket samt finacea og dalacin.

Hvad er de sidste to præpereter? 

Anmeld Citér

13. september 2015

Anonym

Klumpe-dumpe skriver:

Hvad er de sidste to præpereter? 

Du kan læse om dem på minmedicin.dk 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.