eBay køb - hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

852 visninger
8 svar
7 synes godt om
11. september 2015

sismofutten

Hej alle sammen,

Jeg har fundet en skønmaleri til min datter på eBay, som jeg vil købe - men, jeg har aldrig købt på eBay før - er det sikkert at købe der fra, kom der told på osv.?

Jeg håber at I vil dele jeres erfaringer

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. september 2015

Bebsen

Det kommer an på hvor meget det koster og hvor det er fra

Så vidt jeg forstår, kommer der ikke told/moms når tingene bliver sendt fra et EU land og hvis det er fra et ikke EU land skal det koste under 80kr for at undgå told.

(venter spændt ved postkassen i disse dage - jeg har nemlig osse været på eBay &nbsp

Anmeld Citér

11. september 2015

Wetlesen

Min mand har købt absurd mange ting på eBay. Og vi har aldrig haft problemer. Alt er kommet frem og indtil videre er der kun kommet told på en vare, selvom de fleste ting har kostet langt over 1000 kroner. :-)

en god ide er lige at tjekke den bruger, der har maleriet. Hvis du trykker på sælgeren, kan man se, hvor mange stjerner de har fået.

men jeg vil sige GO!

Anmeld Citér

11. september 2015

sismofutten

Wetlesen skriver:

Min mand har købt absurd mange ting på eBay. Og vi har aldrig haft problemer. Alt er kommet frem og indtil videre er der kun kommet told på en vare, selvom de fleste ting har kostet langt over 1000 kroner. :-)

en god ide er lige at tjekke den bruger, der har maleriet. Hvis du trykker på sælgeren, kan man se, hvor mange stjerner de har fået.

men jeg vil sige GO!

Sorry - der skulle havde stået "skøn jakke"

Hvordan tjekker jeg brugeren?

Jeg kan se det er fra Kina - kommer der så told oven i?

http://www.ebay.ca/itm/2015-Frozen-Elsa-Anna-Kids-Princess-Cosplay-Snowsuit-Outwear-Girls-Jacket-Coat-/151467408883?var=450667772289&hash=item2344293df3

Anmeld Citér

11. september 2015

Bebsen

sismofutten skriver:

Sorry - der skulle havde stået "skøn jakke"

Hvordan tjekker jeg brugeren?

Jeg kan se det er fra Kina - kommer der så told oven i?

http://www.ebay.ca/itm/2015-Frozen-Elsa-Anna-Kids-Princess-Cosplay-Snowsuit-Outwear-Girls-Jacket-Coat-/151467408883?var=450667772289&hash=item2344293df3

Du risikerer ihvertfald at der kommer told på hvos den koster over 80kr eksl Porto - du kan evt prøve at skrive til sælger og bede ham skrive et mindre beløb på - det er de vist som regel villige til. 

Lød ellers spændende med et skønmaleri 

Jeg plejer at gå efter sælgere der har mange mange tusinde salg bag sig, også at de har gode %. 

Klik på show more også kan du se stjerner for sælger 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. september 2015

Bebsen

Så kom posten - leggins til 22kr 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. september 2015

CharlotteogMaria

Du kan prøve at søge på frozen jacket og finde den billigeste. Du kan også søge med free shipping for fragten kan være vanvittig dyr. 

Men den jakke der kan du nok ikke finde for under 80 kr og ja så kan det blive en dyr affære med told. Det er ikke sikkert du bliver snuppet, så du skal overveje om du vil tage chancen.

Hilsen en eBay shopper

Anmeld Citér

12. september 2015

Clisolka

sismofutten skriver:

Hej alle sammen,

Jeg har fundet en skønmaleri til min datter på eBay, som jeg vil købe - men, jeg har aldrig købt på eBay før - er det sikkert at købe der fra, kom der told på osv.?

Jeg håber at I vil dele jeres erfaringer

Jeg handler meget på Ebay, både til mine børn og mig selv.

Som én skriver, så kig efter stjernerne på sælgerne

Så længe du holder prisen under 80 kr, så sker der ikke noget, hvis det er et land udenfor EU - fragten er ikke med i det beløb, så prisen på fragten er underordnet.

Jeg er blevet snuppet i tolden med et par Frozen-sko til min datter, men jeg var også villig til at betale tolden - jeg havde dem dagen efter jeg havde betalt til Postdk

Anmeld Citér

12. september 2015

Carina:-)

Wetlesen skriver:

men jeg vil sige GO!

Min mand shopper også lykkeligt på e-bay 

Rigtig mange ting finder jeg herhjemme og så beder jeg ham om at finde det billigere på e-bay 

Og vi har heller aldrig haft prob. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.