Lige nu hader Jeg at være voksen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.248 visninger
9 svar
2 synes godt om
10. september 2015

Skouboe

Jeg havde vores ene kat med til dyrlæge her til formiddag, og det var meget værre end jeg havde forventet... Han var så skidt, og der var så lille chance for at han kunne blive bedre, at dyrlægen mente at han ville have bedre af at få fred...

Jeg endte derfor med at få ham aflivet...

Fuck, hvor jeg hader at være voksen og være nødt til at træffe sådanne beslutninger... Og nu er jeg så nødt til at forklare pigerne at deres kat er væk, når de kommer hjem...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

2721

Kæmpe stort kram.

det er altid svært at sige farvel til et højt elskede familiemedlem, som katte og hunde ofte ender med at blive.

er sikker på du traf den rette beslutning omend man helst ville være fri for at skulle være den voksne i disse situationer.

Anmeld Citér

10. september 2015

Carina:-)

Det er så hårdt når det er nødvendigt at tage sådan en beslutning.

Kan godt forstå du lige nu synes det  er barsk ,men er sikker på du traf den rigtige beslutning. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Christine

Skouboe skriver:

Jeg havde vores ene kat med til dyrlæge her til formiddag, og det var meget værre end jeg havde forventet... Han var så skidt, og der var så lille chance for at han kunne blive bedre, at dyrlægen mente at han ville have bedre af at få fred...

Fuck, hvor jeg hader at være voksen og være nødt til at træffe sådanne beslutninger... Og nu er jeg så nødt til at forklare pigerne at deres kat er væk, når de kommer hjem...

Åh nej!!!!  Det er da forfærdeligt trist. Det er virkelig altid (frygteligt) overraskende hvor ondt det gør at miste et kæledyr. 

Jeg håber pigerne tager det pænt, selv om det helt sikkert er meget sørgeligt.

Anmeld Citér

10. september 2015

Isabella_mor

Skouboe skriver:

Det er heller ikke sjovt. 

Kram til dig og familien. 

Anmeld Citér

10. september 2015

Lisbeth1985

Skouboe skriver:

Anmeld Citér

10. september 2015

Babydrøm

Skouboe skriver:

Det er så hårdt!  Men er sikker på at det var den rette beslutning, selvom den er så hård og svær at træffe. 

En masse  til jer alle 

Anmeld Citér

11. september 2015

Skouboe

Tak alle sammen - han blev begravet under et træ i vores have i går aftes og pigerne var med på planteskolen og vælge hver deres blomst til at plante på graven.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

11. september 2015

2721

Årh så fint det er blevet <3

Anmeld Citér

12. september 2015

Clisolka

Puha nej, det er slet ikke sport sjovt at tage den beslutning - jeg gjorde det samme for 14 dage siden, hvor jeg bad min snart 5-årige at sige farvel til katten, for hun var ikke hjemme når hun kom hjem fra børnehave. ØV, hvor jeg hader det

Vores hunkat havde fået brystkræft, så vi valgte at få hende aflivet mens hun stadig var frisk nok. Jeg ville ikke have at mine tumlinger skulle se hende blive dårligere, de skulle huske hende som frisk

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.