Nattøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
4 svar
0 synes godt om
10. september 2015

lysfisk

Min datter på næsten 4 måneder har indtil videre kunne nøjes med at sove i en natdragt og stadigt virke varm om morgenen.

Men nu syntes jeg hun begynder at føles lidt kold på maven når hun vågner. Hvad sover jeres børn i?

Vi sover i et værelse hvor der er ca. 20 grader og hun har en dejlig dundyne. Tænker om det er nok bare at give hende en kortærmet body under natdragten.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2015

Molka

Body i uld eller uld/silke! Jeg ved ikke, hvad vi skulle gøre uden.

Anmeld Citér

10. september 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Prøv med en kortærmet body under  

Anmeld Citér

10. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
lysfisk skriver:

Min datter på næsten 4 måneder har indtil videre kunne nøjes med at sove i en natdragt og stadigt virke varm om morgenen.

Men nu syntes jeg hun begynder at føles lidt kold på maven når hun vågner. Hvad sover jeres børn i?

Vi sover i et værelse hvor der er ca. 20 grader og hun har en dejlig dundyne. Tænker om det er nok bare at give hende en kortærmet body under natdragten.

Skift dragten ud med noget i uld. Det brugte jeg rigtig meget til min datter, hendes første vinter. Ofte kunne hun nøjes med en langærmet uldbody og dyne. På ekstra kolde dage fik hun enten en heldragt i uld uden fødder eller et par strømpebukser over bodyen. Var det helt galt (vi boede i en meget kold lejlighed) kom hun i sovepose med et uldtæppe om. Så var hun dejlig varm, altid. 

Hvis du er interesseret så har jeg uld bodyer i både str 68 og 74. Og 1 eller 2 heldragte i str 74. Har dog mest i 74, da min pige altid har været til den store side
Har også en lille uldjakke som er brugt til når hun sov i voksi udenfor.
Alt er pænt og velholdt, og hovedsageligt brugt til nattøj.

Anmeld Citér

11. september 2015

lysfisk

Tak for de gode råd. Tror jeg prøver med den kortærmet body først, da hun faktisk er en varm pige. Men uld/silke lyder som en super god ide når det bliver vinter, så det vil jeg huske.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.