D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ja, er der nogen af jer der har erfaring med fjernstudie?
I øjeblikket går jeg på HF enkeltfag, og har 4 fag. Og jeg drønkeder mig! De fag jeg har er ren repetition. Jeg blev sygemeldt 3 mdr før jeg var færdig med min hf, men det betyder at der er visse fag jeg er nødt til at tage helt om, fordi jeg ikke gik op til eksamen på første år, men kørte dem videre på et højere niveau.
Jeg kan dog mærke at jeg i 2 af fagene har rigtig godt af at der er en lærer på, og jeg møder op til undervisningen. De 2 andre er jeg bare meget lidt motiverede til at møde op til fordi jeg simpelthen intet lærer! Så jeg kunne godt overveje at få de 2 fag lavet om til fjernstudie... Så jeg ikke behøver at møde op og føle at jeg totalt spilder min tid.. Men "bare" skal læse og lave opgave for mig selv, herhjemme.
Et af fagene jeg overvejer at skifte til fjernstudie er matematik C.. Er der nogen der ved hvordan det foregår ifht afleveringer? På mit matematik hold pt vil læreren helst at vi afleverer alt i håndskrevet i papirsform. Men det gør man vel ikke på fjernstudie?
En af grundene til at jeg gerne vil ændre det til fjernstudie er også at min datter og jeg begge har været temmelig meget syge i de sidste par uger her, og det går hårdt udover mit fravær!
Jeg kan jo ikke rigtig møde op med en syg unge på slæb, og har sjældent mulighed for at få hende passet på hverdage. Men ville jo sagtens kunne sidde og læse lidt/skrive en opgave mens hun sover til middag og sådan...
Anmeld
Citér