Har symptomerne, men ikke de to magiske streger :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

347 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2015

Miss LT

Den her periode har simpelthen været så mærkelig, så skal lige ud med det - beklager hvis det bliver langt.

Jeg brugte ægløsningstest og testede positivt og vi havde masser af sex op til, på dagen og efterfølgende, bare for at dække os ind. Og jeg begyndte nogle dage efter at få nogle jag og trækninger i underlivet uden i siderne og jeg blev meget træt.

Efter en uge, så stoppede al aktivitet i maven og jeg blev selvfølgelig lidt ked af det og prøvede at sige til mig selv at jeg ikke skulle have for store forhåbninger alligevel. Så efter et par dage med stilhed, så begyndte trækningerne igen. Kan egentlig bedst beskrive det som om jeg har en elastik på tværs af underlivet, som ikke kan strækkes længere...eller en fibersprængning på tværs af maven? 

Nu er det så 14 dage siden jeg havde ægløsning, der er godt aktivitet i mit underliv, ingen mens smerter kun strækninger, kvalmen rammer som en mur omkring eftermiddag og varer hele aften og min lænd er ved at drive mig til vanvid, den gør simpelthen så ondt! Mine brystvorter er væsentlig mere følsomme end normalt, det gør ondt at have en løs trøje på der "gnider" på dem. Og så er jeg træt! træt hele tiden! jeg er begyndt at sove min. 10 timer og har gjort det i en uges tid nu og jeg er stadig kvæstet kl.14. Forleden tog jeg en tår af en kaffe og spyttede den ud med det samme, fordi den simpelthen smagte så bittert. 

Alle disse "dejlige" tegn tog jeg som om at nu var det endelig vores tur, at nu skulle jeg endelig have de to magiske streger på testen. men har testet bragene negativt de sidste to dage  

Jeg har stadig ikke skyggen af mens, måske lidt begyndende menstrutionssmerter, men det hele føles bare anderledes end normalt og begyndte at håbe... og har trods alt haft menstruation i mange år efterhånden, så havde sådan håbet at nu var det nu. Troede ikke på det var muligt at snyde sin krop til at tro den var gravid, men forstår ikke hvordan jeg ikke er gravid, når jeg har haft følelsen af en lille spire så kort tid efter ægløsningen. 

Beklager den blev lidt lang den her smøre, men skulle lige ud med det til nogle jeg ved lytter og er i samme ønskebåd 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. september 2015

Snevejr84

Altså det er også mange symptomer at have i starten men psyken kan sagtens snyde kroppen. Desværre

Måske du skal teste om et par dage igen??

Anmeld Citér

9. september 2015

Miss LT

Der er ikke andet at gøre end vente på menstruation og blive ved med at teste. Bare svært at bevare optimismen når man har fået to negative tests. Men det er jo ikk slut før mens er her 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.