Hjertescanning - er der nogen, som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.757 visninger
9 svar
0 synes godt om
17. september 2009

Dictes mor

Vi skal jo have foretaget en hjertescanning af den lille, da der er risiko for hjertefejl (heldigvis kun en meget lille risiko), men er der nogen af jer, der har prøvet det?

Hvad foregår der til sådan en scanning og hvornår fik I den foretaget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. september 2009

EliasMinDejligeSøn<3

Majastina skriver:

Vi skal jo have foretaget en hjertescanning af den lille, da der er risiko for hjertefejl (heldigvis kun en meget lille risiko), men er der nogen af jer, der har prøvet det?

hej ja har jeg, da faren har hul i hjertet, og de kigger bare på hjertet og bliver scannet uden på maven

Anmeld

17. september 2009

KarinaIda

Majastina skriver:

Hej.. Jeg har også fået foretaget en, og det de gør, er de scanner uden på en, som de normalt gør, men de er bare målrettet på hjertet. Svaret får man med det samme.. Det fik vi i hvert fald....

Anmeld

17. september 2009

Mira0911

Jeg vil altså mene, hvis ens barn har hjertefejl - er det noget de tjekker ligeså snart man har født...

Anmeld

18. september 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Jeg vil altså mene, hvis ens barn har hjertefejl - er det noget de tjekker ligeså snart man har født...

Ved nakkefolds scanning er vi nogen stykker der får af vide at vores guldklumper måske har en hjertefejl pga de er fortykket i nakken ...  Incl mig ,,  Røg til hjertescanning ,, Det er bare en mere avanceret scanner og der er svar med det samme

Anmeld

18. september 2009

Dictes mor

Okay det er jeg spændt på, hvad resultatet bliver, når vi skal derind om en månedstid. Så må vi krydse fingrene, men det er vist heldigvis sjællent at der er noget.

Anmeld

18. september 2009

Mca<3

Majastina skriver:

Okay det er jeg spændt på, hvad resultatet bliver, når vi skal derind om en månedstid. Så må vi krydse fingrene, men det er vist heldigvis sjællent at der er noget.

Ja så godt som aldrig   Intet at bekymre dig over ..

Anmeld

18. september 2009

Mira0911

Tanja.. skriver:

Ved nakkefolds scanning er vi nogen stykker der får af vide at vores guldklumper måske har en hjertefejl pga de er fortykket i nakken ...  Incl mig ,,  Røg til hjertescanning ,, Det er bare en mere avanceret scanner og der er svar med det samme

Jeg fik os afvide at Julie havde hjertefejl... mener de sagde på scannings stedet at det var meget normalt at de små havde hjertefejl...

Anmeld

18. september 2009

Karo

Åh vi skal også have lavet en hjerte scanning af den lille, men det er helt klart dejligt at høre at det er sjældent der er noget ivejen. og endu mere dejligt at man får svaret med det samme.

Men Camilla selfølgelig er jeres lille baby ok. Men det bliver da helt klart dejligt at få det endeligt bekræftiget

Anmeld

18. september 2009

Mca<3

Dutte84 skriver:

Jeg fik os afvide at Julie havde hjertefejl... mener de sagde på scannings stedet at det var meget normalt at de små havde hjertefejl...

Hvis du har hjertefejl mens du ligger i maven bliver du også født med hjertefejl ..  Det er der da ikke mange der har .

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.