Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Ville i købe nye madrasser til en brugt barnevogn uanset hvordan de ser ud?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ville kun, hvis de var blevet grimme eller hvis de gamle. Hvis de er pæne ville jeg vaske betrækket
Vi har bare vasket vores og smidt dem i fryseren
Ja det vil jeg! Også imellem børnene men især ved en brugt. Så de steder der står at der følger en næsten ny helsemadras med, det gir jeg ikke en dytfis for
Hvis det er til et spædbarn og det er den barnevogn der skal bruges til hverdag, så ville jeg købe ny madras i forhold til hovedets form, hvis det var en vogn til bedsteforældre eller til et ældre barn, så ville jeg ikke købe ny.
Ja det ville jeg
Der har lagt et barn ( måske flere ) på den formet den og svedt osv Jeg ville ikke selv sove på en brugt madras så det skal mit barn heller ikke .
Mullesmith skriver: Hej Ville i købe nye madrasser til en brugt barnevogn uanset hvordan de ser ud?
Nej det gjorde vi ikke selv, madrasserne så rigtig fine ud
Ja.
De kan sagtens være fine udenpå, men du ved jo aldrig hvor/hvad der har været i dem. Eller hvordan de ser ud inden i for den sags skyld.
Jeg hælder også til nye madrasser. Synes bare ikke det kan betale sig at købe brugt Odder eller Emmaljunga og så ofre ca.700-1000kr på nye madrasser når man kan få sprit ny Basson, trille eller BRIO til fornuftig pris!!?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128