Bryllup 2. Gang

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.404 visninger
10 svar
5 synes godt om
8. september 2015

Lucky05

Mig og min mand blev gift for 2 år siden på rådhuset, da vi havde købt hus. Selvfølgelig ikke pga af huset, men pengene til bryllup lagde vi i hus. Vi aftalte dengang, at om nogle år, ville vi i kirken.

nu er den tanke dukket op igen. Vi snakker om at gøre det på vores bryllupsdag i 2019, da den rammer en lørdag. 

Men en af mine "bekymringer" går på, at jeg nødig vil have en bitter familie og omgangskreds. Vil de tænke: "nå de vil nok skrabe en masse gaver til sig", og andre negative ting.

så kort og godt! Hvad ville i sige til at blive inviteret til kirkelig velsignelse hos et par, der blev gift 6 år tidligere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

loop

Lucky05 skriver:

Mig og min mand blev gift for 2 år siden på rådhuset, da vi havde købt hus. Selvfølgelig ikke pga af huset, men pengene til bryllup lagde vi i hus. Vi aftalte dengang, at om nogle år, ville vi i kirken.

nu er den tanke dukket op igen. Vi snakker om at gøre det på vores bryllupsdag i 2019, da den rammer en lørdag. 

Men en af mine "bekymringer" går på, at jeg nødig vil have en bitter familie og omgangskreds. Vil de tænke: "nå de vil nok skrabe en masse gaver til sig", og andre negative ting.

så kort og godt! Hvad ville i sige til at blive inviteret til kirkelig velsignelse hos et par, der blev gift 6 år tidligere? 

Jeg ville tænke, at det var dejligt, at de havde lyst til at fejre deres kærlighed sammen med mig.

Jeg ville også tænke, at de var fornuftige at vente til de havde råd til at holde feste, i stedet for at feste for lånte penge(hvis jeg vidste det var grunden til de ventede).

Jeg ville tænke de havde haft nok at gøre med huskøb, og derfor havde udsat festen.

Anmeld Citér

8. september 2015

Lisbeth1985

Jeg ville glæde mig :-)

Anmeld Citér

8. september 2015

FrkHS

Kærlighed er smukt og skal da fejres ved enhver tænkelig mulighed.

Mine forældre blev kirkeligt viet på deres 20 års bryllupsdag. En fantastisk smuk dag 

Så ville uden tvivl sige - GO FOR IT!

Er sikker på at jeres venner og familie vil ELSKE at fejre jeres kærlighed.

Anmeld Citér

8. september 2015

ErDuHerIkkeSnart

Jeg tror ikke at jeg ville tænke noget særligt - og I kan vel bare bede gæsterne om ikke at tage gaver med, hvis de allerede har fejret jer én gang?

Hav et skønt bryllup!

Anmeld Citér

8. september 2015

Carina:-)

Jeg ville ikke spekulere så meget i det.

Og fik I gaver dengang kan I vel bare skrive i inv at I ikke ønsker gaver igen .

Så er der da ingen der kan sætte spørgsmålstegn ved jeres intentioner. 

Anmeld Citér

8. september 2015

Lucky05

Tak for alle jeres svar :-) kan da godt være jeg lægger alt for meget i det. 

Vil ikke skrive noget i invitationerne, da vi bestemt intet forventer af nogen. Og det hurtigt kan misforstås, er jeg bange for. 

Så tror jeg da bare vi hopper ud i det :-) 

Anmeld Citér

8. september 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Jeg ville som gæst slet ikke tænke sådan. Måske er det fordi jeg skal giftes om et par uger og ved hvor meget sådan et bryllup koster! Det giver absolut ikke et overskud på kontoen. 

Anmeld Citér

8. september 2015

esioul

Lucky05 skriver:

Vi holdt vores rådhusbryllup hemmeligt da vi ikke ville fejres, det skal gemmes til vi skal i kirke

Jeg følger lige ned 

Anmeld Citér

8. september 2015

Kløver

Lucky05 skriver:

Jeg har aldrig tænkt gave tanken. Jeg ville kun tænke at i gerne ville have og fejre det bryllup i ikke fik i 1 omgang

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.