Edward syndrom!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.181 visninger
8 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. september 2015

Liversen

Hej alle.

I går fik jeg taget en moderkage biopsi, fordi vi har en chance der hedder 1:111 for et barn med Edwards. Nogen der har prøvet det samme?? 

Jeg er pga blødninger tidligere i graviditeten blevet scannet mange gange, og hver gang så vi en fin lille baby. Den ene gang hoppede h*n endda fra knæene til fødderne. Og oveni det var tykkelsen på nakkefolden helt normal. Var til NF sidste tirsdag da var jeg 11+6 ved ikke om tykkelsen på nakkefolden bliver tykkere jo længere henne man er hvis man venter et sygt barn. 

Nu går vi og venter på svar, jeg er helt ude af den, hvis det så "bare" havde været downs havde jeg været mere rolig. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

jenny4

Liversen skriver:

Hej alle.

I går fik jeg taget en moderkage biopsi, fordi vi har en chance der hedder 1:111 for et barn med Edwards. Nogen der har prøvet det samme?? 

Jeg er pga blødninger tidligere i graviditeten blevet scannet mange gange, og hver gang så vi en fin lille baby. Den ene gang hoppede h*n endda fra knæene til fødderne. Og oveni det var tykkelsen på nakkefolden helt normal. Var til NF sidste tirsdag da var jeg 11+6 ved ikke om tykkelsen på nakkefolden bliver tykkere jo længere henne man er hvis man venter et sygt barn. 

Nu går vi og venter på svar, jeg er helt ude af den, hvis det så "bare" havde været downs havde jeg været mere rolig. 

Har ikke prøvet det, men ville lige give et inden jeg forlod tråden igen. Håber på det bedste for jeres lille baby.

Anmeld Citér

8. september 2015

Mamalou

Kæmpe kram til dig!

Hvornår får I svar?

Anmeld Citér

8. september 2015

modesty

Liversen skriver:

Hej alle.

Åh, ventetiden må være så hård!

Kæmpe kram til dig og din mand.

Og prøv at holde fast i tanken at sandsynligheden trods alt er under 1%

Anmeld Citér

8. september 2015

Carina:-)

Knus herfra. 

Kender ikke noget til sygdommen men ved at selv med et dårlgit tal kan man få et rask barn . Min sviger datter fik et der hed 1:31 på trods af at hun var ung ( 18) og lægerne var skeptiske 

Men han er sund og rask . Håber det bedste for jer og jeres lille barn , 

Anmeld Citér

8. september 2015

GUSO

Øv for pokker sikke en besked og hvor må det være ulideligt med ventetiden der bare skal overståes.. Håber jeres baby er sund og rask.. Kæmpe til dig

Anmeld Citér

8. september 2015

Klumpe-dumpe

Liversen skriver:

Hej alle.

Uha sikke en grum tid I går igennem :( 

mig bekendt har nakkefoldes tykkelse ikke noget at gøre med ES? 

Men jeg vil sige at det er rigtige god tegn at jeres lille fidus har været aktiv til div scanninger.

ønsker jer alt det bedste :) 

Anmeld Citér

8. september 2015

female

Jeg har ikke prøvet det, men ville ikke gå uden et kram 

Jeg havde aldrig hørt om sygdommen før, så læste lige om den på nettet. Håber for jer, at prøven fortæller jer, at du har et sundt og raskt barn i maven.

Anmeld Citér

10. september 2015

Liversen

Tak for alle jeres varme krammer ☺️☺️

Vi får desværre ikke svar før om 2 uger for den hurtige prøve de lavede blev ikke til noget ����

samtidig fik vi besked om at vi skulle indstille os på at graviditeten kunne gå til grunde af sig selv pga mine lave tal fra blodprøven ����

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.