Skal jeg ringe til lægen?? (Ulækre detaljer)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

931 visninger
3 svar
1 synes godt om
7. september 2015

HappyOne

Hej alle. 

Håber i kan hjælpe. 

Jeg skulle have haft min mens den 29/8. Den 4/9 begyndte der at komme meget lidt brunt blod ud og det gør der stadig, det er meget lidt og mindre end et trusseindlæg om dagen og slet intet om natten. 

Jeg har ondt i maven oppe imellem ribben og lidt der har mindet om mens smerter, men ikke ret meget. Det er så slemt at jeg næsten ikke kan sove om natten. 

Vi har haft ubeskyttet sex da vi er gået i gang med projekt baby. Jeg har i dag taget en graviditetstest der er negativ. Jeg har været bange for en graviditet udenfor livmoderen, men så burde testen at være negativ. Sidste måned stod jeg med en positiv test men begyndte at bløde 6+3 og tabte desværre. 

Jeg er lidt nervøs for at mens ikke er kommet normalt som den plejer og at jeg har så mange smerter i maven mellem ribben, det har jeg aldrig haft før. Derudover har jeg haft migræne de sidste to dage. 

Ville i ringe til lægen? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2015

LBK

HappyOne skriver:

Hej alle. 

Håber i kan hjælpe. 

Jeg skulle have haft min mens den 29/8. Den 4/9 begyndte der at komme meget lidt brunt blod ud og det gør der stadig, det er meget lidt og mindre end et trusseindlæg om dagen og slet intet om natten. 

Jeg har ondt i maven oppe imellem ribben og lidt der har mindet om mens smerter, men ikke ret meget. Det er så slemt at jeg næsten ikke kan sove om natten. 

Vi har haft ubeskyttet sex da vi er gået i gang med projekt baby. Jeg har i dag taget en graviditetstest der er negativ. Jeg har været bange for en graviditet udenfor livmoderen, men så burde testen at være negativ. Sidste måned stod jeg med en positiv test men begyndte at bløde 6+3 og tabte desværre. 

Jeg er lidt nervøs for at mens ikke er kommet normalt som den plejer og at jeg har så mange smerter i maven mellem ribben, det har jeg aldrig haft før. Derudover har jeg haft migræne de sidste to dage. 

Ville i ringe til lægen? 

Ja, jeg ville ringe og få en snak med lægen. 

Anmeld Citér

8. september 2015

Carina:-)

Ja jeg ville ringe.

Er du blevet fulgt med test eller skanning? For der kan sidde en rest fra graviditeten sidste måned og drille. 

Anmeld Citér

8. september 2015

HappyOne

LBK skriver:

Ja, jeg ville ringe og få en snak med lægen. 

Min normale mens er kommet så tror ikke jeg ringer alligevel, var bare begyndt at blive bekymret tak for svar ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.