Hjælp, erfaring efter ma/abort og cyklus????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
3 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. september 2015

70121416

Hej søde piger. 

Vil I give jeres besyv med og eller erfaring? 

Testede for uplanlagt graviditet d. 10/7 (min fornemmelse sig mig at jeg var gravid) hvilket var rigtig, ca uge 3+1. Efterfølgende scanninger viste desværre en MA, og var gennem en mislykkedes medicinsk abort og d. 17/8 fik jeg en udskrabning, uden komplikationer, dejlig nemt forløb. D. 26/8 blev HCG målt til 27 og d. 30/8 mærkede jeg kraftige ægløsningssymptomer. 

Min normale cyklus ligger som regel på 24 dage, 12 dage mellem æl og mens. 

Hvad tænker I om min cyklus? Har ingen tegn på mens. Har den flotteste hud, det får jeg altid som gravid (har 3 børn), tydligere vener ved brystvorterne, meget mere træt og mere tisseri og en håndfuld flere symptomer, som kunne indikere graviditet. 

Men jeg tør ikke håbe - er det fortodlogtat teste i morgen tidlig? 

Tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. september 2015

Anonym

Hcg skal være under 5 før man kan få ægløsning,så det virker noget urealistisk at du på 4 dage skulle gå fra et hcg på 27 til min. 4 og din follikel er vokset fra ca 2mm til min. 17mm.

Så ærligt tror jeg ikke du har haft æl der hvor du tror hvis i det hele taget.

Giv kroppen lidt ro til at falde på plads så skal det hele nok blive normalt igen.

Anmeld Citér

11. september 2015

Anpau

70121416 skriver:

Hej søde piger. 

Vil I give jeres besyv med og eller erfaring? 

Testede for uplanlagt graviditet d. 10/7 (min fornemmelse sig mig at jeg var gravid) hvilket var rigtig, ca uge 3+1. Efterfølgende scanninger viste desværre en MA, og var gennem en mislykkedes medicinsk abort og d. 17/8 fik jeg en udskrabning, uden komplikationer, dejlig nemt forløb. D. 26/8 blev HCG målt til 27 og d. 30/8 mærkede jeg kraftige ægløsningssymptomer. 

Min normale cyklus ligger som regel på 24 dage, 12 dage mellem æl og mens. 

Hvad tænker I om min cyklus? Har ingen tegn på mens. Har den flotteste hud, det får jeg altid som gravid (har 3 børn), tydligere vener ved brystvorterne, meget mere træt og mere tisseri og en håndfuld flere symptomer, som kunne indikere graviditet. 

Men jeg tør ikke håbe - er det fortodlogtat teste i morgen tidlig? 

Tak

Har du mon taget en test nu? Jeg fik foster + højre æggeleder fjernet pga. graviditet uden for livmoderen og nåede aldrig at få min menstruation, inden jeg nu er gravid igen. 

Så ens cyklus kan åbenbart meget hurtigt blive normal igen

Anmeld Citér

11. september 2015

70121416

Anpau skriver:

Har du mon taget en test nu? Jeg fik foster + højre æggeleder fjernet pga. graviditet uden for livmoderen og nåede aldrig at få min menstruation, inden jeg nu er gravid igen. 

Så ens cyklus kan åbenbart meget hurtigt blive normal igen

Uh du kan tro jeg har 

men i mandags d. 7/9 havde jeg æl slim og milde symptomer, så aner slet ikke hvor jeg er i cyklus

æl teste viser meget negativ. G test er der snage streger på, men efter halve timer, så det regner jeg ikke for noget. 

Håber jeg er lige så heldig som dig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.