D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Ja, jeg har altså lige et par spørgsmål som jeg håber at I kan hjælpe mig lidt med.
Først: Er der nogen der har erfaringer med mærket mikk-line? Jeg har nemlig arvet nogle flyverdragter, bl.a. en fra mikk-line. Men jeg synes den virker meget tynd, så jeg er i tvivl om, om den overhovedet er varm nok? Den anden jeg har i samme str (som er den str min datter kan passe til vinter) er fra Caretech, og virker dejlig tyk og varm! Derudover virker den fra mikk-line også til at være lidt lille i str?
Dernæst: Min datter skal have nogle vinterstøvler.. Men jeg aner ikke hvilke? Hun går stabilt og har sko + gummistøvler i str 20. Hun har dog en forholdsvis bred fod, der gjorde svært at finde, både sko og gummistøvler der sidder godt uden at blive for stor.
Hvilke støvler er gode, og kan fås til en rimelig pris? Jeg er på SU, så penge er ikke det jeg har mest af.. - Støvlerne skal kunne købes i en fysisk butik, da jeg af princip ikke køber sko på nettet.
Og til sidst, hvad anbefaler I af overtøj til sådan en størrelse? Hun er 14 mdr nu. Jeg har som skrevet i hvert fald en god flyverdragt i str 92, som hun vil kunne passe til vinter. Derudover har jeg en softshelldragt og fleecedragt i str 92. Regntøj har jeg også. Og en stor, tyk striktrøje, som jeg tænker hun kan bruge i klapvognen sammen med den lækre, varme kørepose fra Ticket to Heaven.
Fleecedragten tænker jeg er god når hun skal køre i bil, og evt til at sove i, i vuggestuen.
Skal jeg bruge mere?
Anmeld
Citér