Hvilke sko...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
5 svar
3 synes godt om
7. september 2015

Jegkiggerpåfugle

... Bruger jeres børn eller brugte jeres børn da de var 14/15 mdr gamle? 

Min søn skal have nogle udesko men aner ikke hvilke sko jeg skal købe - han bruger cirka en 21/22 str. Og han er stabil i hans gang.

kan i hjælpe? på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. september 2015

Skouboe

Min søn skal have nogle udesko men aner ikke hvilke sko jeg skal købe - han bruger cirka en 21/22 str. Og han er stabil i hans gang.

Du skal købe sko til ham med god støtte op omkring anklen, og snører (fordi de fordeler trykket bedre end velcro, og støtter derfor bedre).

Personligt ville jeg ikke vælge sko med rågummisål i hans alder. Det kræver lidt mere kontrol over benene.

Hvilket mærke er lidt en smagssag, men de skal helst minde om disse i form.

http://www.growingfeet.dk/shop/arauto-rap-klassisk-73317p.html 

Anmeld Citér

7. september 2015

A-1995

Min søn på 16 mdr har et par sko fra Skofus, som er høje i anklerne, og med snørre, så jeg kan spænde dem ordentligt til omkring hans fod, så de støtter bedst muligt. Det med snørren og støtten der går så højt som muligt, synes jeg er det aller vigtigste når det handler om sko til de små.

Anmeld Citér

7. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Jegkiggerpåfugle skriver:

Min datter på 14 mdr har nogle kondisko fra Skofus, som er rigtig gode. Dem kan jeg klart anbefale. Og så har hun gummistøvler fra CeLaVi, da det var de eneste hun kunne passe ordenligt.

Men jeg vil ellers anbefale at gå ind i nogle forskellige skoforretninger og bede om hjælp der. Prøve nogle forskellige sko, og se hvad der sidder godt på lige netop din søns fod. Det er jo vigtigt med en ordenlig støtte, og at skoene samtidig ikke er for tunge, så han ikke kan gå med dem. 

Anmeld Citér

7. september 2015

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

min datter har sko og sandaler fra ECCO... hun nægter at gå hvis vi giver hende et andet mærke på...

skoene fik hun i fødselsdagsgave og sandalerne fik hun i sommers, så der har hun været ca. 14 mdr...

hun er meget fingernem og fik hurtigt bundet snørrebåndene op og faldte i dem, så derfor har hun velcro...

begge par er str. 20

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

7. september 2015

Jegkiggerpåfugle

Tusind tak for alle jeres svar, vi har allerede et par skofus sko men det er ikke en udesko som sådan så derfor leder vi en ude sko ligesom de sandaler men tror vi må i skobutikkerne og kigge og prøve  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.