Udflåd :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

881 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. september 2015

Anonym trådstarter

Hej 

først og fremmest, er anonym pga spørgsmålets karakter. Synes det er vældig personligt, og har derfor ikke lyst til at alle skal vide hvem jeg er.

er gravid og lidt under halvvejs i graviditeten. Har siden dag 1 haft meget øget udflåd, hvilket jeg er klar over er normalt. 

Dog er det begyndt at gå mig meget på. Jeg føler mig meget uren og har svært ved ikke at tænke på det.

mine trusser er våde 1 time efter jeg har taget dem på, så jeg kunne rende og skifte trusser ved hvert enkelt toiletbesøg hvis det endelig var 

Trusseindlæg duer ikke, da de bliver så gennemblødt så de skiller! Og jeg tænker "er bind virkelig vejen frem???".Er der nogle der har gode råd til hvad jeg kan gøre for at mindske udflåddet? Det ville betyde meget for mig, da det er begyndt at gå mig på i forhold til min kærestes og mit sexliv.

hilsen fra mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2015

Ønsker en lille spire..

Vil bare hurtigt sige st du ikke er anonym 

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym trådstarter

Ja det fandt jeg ud af  kan det ændres ved du det ???

synes det er øv, når anonymitet klikkes til ��

Anmeld Citér

6. september 2015

Chellie

Ønskerbaby15 skriver:

Ja det fandt jeg ud af  kan det ændres ved du det ???

synes det er øv, når anonymitet klikkes til ��

Nej, ikke medmindre du beder admin om at slette tråden helt, så du kan oprette en ny .. 

Mht dit spørgsmål kender jeg ikke til, at man kan mindske udflåddet, men jeg ville da ikke kny mig for at bruge et bind hvis det var nødvendigt. Jeg er selv gravid, og skifter pt trusseindlæg 2-3 gange dagligt. Jeg forestiller mig, det bliver mere senere, og så vil jeg nok gå over til bind istedet.

Er din kæreste faktisk generet af det, eller er det kun dig selv, der synes det er lige i overkanten?

Anmeld Citér

6. september 2015

Mor1986

Jeg havde samme problem og brugte bind nogen dage. Ellers skiftede jeg trusse indlæg ved hvert toilet besøg. Coop har deres eget mærke som er billige og jeg synes de er gode

Anmeld Citér

6. september 2015

Anonym trådstarter

Chellie skriver:

Nej, ikke medmindre du beder admin om at slette tråden helt, så du kan oprette en ny .. 

Mht dit spørgsmål kender jeg ikke til, at man kan mindske udflåddet, men jeg ville da ikke kny mig for at bruge et bind hvis det var nødvendigt. Jeg er selv gravid, og skifter pt trusseindlæg 2-3 gange dagligt. Jeg forestiller mig, det bliver mere senere, og så vil jeg nok gå over til bind istedet.

Er din kæreste faktisk generet af det, eller er det kun dig selv, der synes det er lige i overkanten?

Det er kun mig der synes det er et problem. Han siger han ikke mærker til det og at hvis han endelig gjorde, ville han jo vide hvorfor det var sådan, og det ville ikke genere ham..

men ja, bind må være vejen frem

Anmeld Citér

6. september 2015

LBK

Jeg havde samme problem og skiftede trusseibdlæg ved hvert toiketbesøg og vaskede mig hver 2.-3. Gang for at føle mig lidt ren. Pisse irriterende men desværre ikke noget man kan gøre noget ved 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.