Anonym skriver:
Min eks mand og jeg har ellers et rigtig godt sammenarbejde og snakker sammen om alt, men han er begyndt at ses med en anden ikke så heldig pige, hun er Udmiddelbart rigtig sød men der er mange ting jeg ikke lige kan rumme. Bla er hun ikke ret gammel og vi har flere børn en gennemsnittet. Desuden er hende her os vores klasse kammerat. Og hun har altid haft noget trælse øgenavne.
Jeg har prøvet udtrykke det over for min eks men Hab stejler total og bliver hammeren rasende. Pga af personlige årsager har han nogle "fejl" i hjernen der gør at han ikke tænker længere frem end en time af gangen
Hva skal jg gøre ?
Jeg ville også blive sur hvis min eks kom og sagde sådan noget om min kæreste.
For kan ikke se hvad hun har gjort galt, at hun ikke er god nok for din eks..??
Og hvad så hvis hun er ung?? Hvor ung snakker vi om? Og hvor gamle er i?
At hun har øgenavne, har hun selv givet sig dem? Det er vel andre der er idioter.
At hun er jeres klassekammerat, ja, det er ikke sjovt, men sådan er det.
Hvad med at se positivt på det, ind til at der er noget du mener der er skadeligt for børnene? At der er en til at hjælpe din ex med hans børn, når du siger at han har en skade, burde du så ikke være mere tryg ved at der er en ekstra voksen når børnene er hos deres far?
Håber der er mere end det, hvis det skal være så slemt, for ellers er du bare fordømmende og det er sku synd for den stakkels kvinde, at hun bliver dømt på den måde.
Anmeld
Citér