Oppustet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
4 svar
1 synes godt om
4. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg er simpelthen så oppustet, ligner en der er gravid i 6-7 måned

Sådan har det altid været, men jeg synes det er ved at være en belastning for mig. Indimellem har jeg helt svært ved at trække vejret fordi jeg er så oppustet (svært at forklare hvis man ikke har prøvet det). Nogen ide til hvad jeg kan gøre/ spise? Har prøvet diverse naturmedicin, det virker ikke

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2015

Maise86

Anonym skriver:

Jeg er simpelthen så oppustet, ligner en der er gravid i 6-7 måned

Sådan har det altid været, men jeg synes det er ved at være en belastning for mig. Indimellem har jeg helt svært ved at trække vejret fordi jeg er så oppustet (svært at forklare hvis man ikke har prøvet det). Nogen ide til hvad jeg kan gøre/ spise? Har prøvet diverse naturmedicin, det virker ikke

Har du nogensinde prøvet plastre fra Lifewave? Det er simpelthen en fantastisk ting - der er intet kemi i og de går ind og laver balance i kroppen. 

Har lige tjekket og set der er et plaster og en bestemt placering, der skulle være ret effektivt imod oppustet mave

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

Maise86 skriver:

Har du nogensinde prøvet plastre fra Lifewave? Det er simpelthen en fantastisk ting - der er intet kemi i og de går ind og laver balance i kroppen. 

Har lige tjekket og set der er et plaster og en bestemt placering, der skulle være ret effektivt imod oppustet mave

Nej, har aldrig hørt om dem... men vil da lige Google det

Tusind tak for dit svar

Anmeld Citér

5. september 2015

Eskimoen

Spiser du meget brød og andre nemme kulhydrater? Jeg kan se det med det samme, at jeg bliver oppustet af det. Tre dage uden, så falder maven til ro og "klapper sammen" 

Anmeld Citér

5. september 2015

Maise86

Anonym skriver:

Nej, har aldrig hørt om dem... men vil da lige Google det

Tusind tak for dit svar

man skal have en kontakt for at købe dem - så sig til hvis du vil prøve  

kan også hjælpe dig hvis du ikke vil købe en hel pakke første gang, så kan jeg lave en prøvepakke til dig ��

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.