Køredragt af uld - købes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

451 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. september 2015

hmg86

Ja.. jeg har set mig lidt varm på at få fat på en køredragt af uld, da jeg får den første her til oktober. Så... er der nogen der har en køredragt de vil sælge?

Gerne i sort, grå, hvid eller brun.. altså neutralt.

Helst størrelse 56, men evt også 50.

Ville gerne at der var ombuk ved fødder og hænder, men ikke nødvendigvis et krav...

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. september 2015

hmg86

Slet ingen?

Anmeld Citér

4. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Hvis det skal være med ombuk vil jeg anbefale dig at købe en i str 56 som det mindste, da størrelsen er beregnet uden ombuk. Og så måske sørge for at have 62 liggende da det går stærkt

Anmeld Citér

4. september 2015

hmg86

SDD skriver:

Hvis det skal være med ombuk vil jeg anbefale dig at købe en i str 56 som det mindste, da størrelsen er beregnet uden ombuk. Og så måske sørge for at have 62 liggende da det går stærkt

Det er hermed noteret.. tak for det gode råd.. er det lige før jeg kan starte med 62 eller er det for stort?

Anmeld Citér

4. september 2015

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20
hmg86 skriver:

Det er hermed noteret.. tak for det gode råd.. er det lige før jeg kan starte med 62 eller er det for stort?

Det kommer nok lidt an på hvor stor baby er. Vores var 54 ved fødsel. Godt nok om sommeten. Men jeg ville nok have taget den store for en sikkerhed skyld. Og på den anden side, er jeres baby kun 51 cm er den på 56 nok bedre

Anmeld Citér

6. september 2015

hmg86

Leder stadig.... 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.