Termins scanning imorgen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

579 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Ansemusen

Jubiii!! Jeg har været så heldig at få en tid til termins scanning, fordi der er tvivl om hvor langt jeg præcis er henne  Ifølge de gængse beregninger i forhold til sidste menstruation, er jeg 8+0 henne, hvilket normalt vil sige at man reelt har været gravid i 6 uger. Jeg tror dog kun jeg er 4, max. 5 uger henne, men ved det ikke fordi mine menstruationer altid er så uregelmæssige og mine cyklusser ofte meget lange! Det bliver SÅ spændende forhåbentlig at få sat alder på spirren i min mave, så jeg endelig kan begynde at følge rigtigt med i mine graviditetsbøger og se hvor stor baby er nu! Farmand glæder sig også meget og skal selvfølgelig med

Er der andre som har været til termins scanning omkring 4. 5. uge, hvor man kunne fastslå fostrets alder? Er jo selvfølgelig lidt nervæs for at de intet kan se endnu...

Knus Anna

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Mira0911

Ansemusen skriver:

Jubiii!! Jeg har været så heldig at få en tid til termins scanning, fordi der er tvivl om hvor langt jeg præcis er henne  Ifølge de gængse beregninger i forhold til sidste menstruation, er jeg 8+0 henne, hvilket normalt vil sige at man reelt har været gravid i 6 uger. Jeg tror dog kun jeg er 4, max. 5 uger henne, men ved det ikke fordi mine menstruationer altid er så uregelmæssige og mine cyklusser ofte meget lange! Det bliver SÅ spændende forhåbentlig at få sat alder på spirren i min mave, så jeg endelig kan begynde at følge rigtigt med i mine graviditetsbøger og se hvor stor baby er nu! Farmand glæder sig også meget og skal selvfølgelig med

Er der andre som har været til termins scanning omkring 4. 5. uge, hvor man kunne fastslå fostrets alder? Er jo selvfølgelig lidt nervæs for at de intet kan se endnu...

Knus Anna

held og lykke....

Anmeld

17. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Jeg glæder mig enormt meget til at høre hvordan det er gået i dag.

Anmeld

17. september 2009

skoust

ja man kan jo aldrig vide hvor langt man er henne før man har været til scanning.. jeg havde slev meget forskellig menstration men så kom den ikke som den skulle så jeg tog en test og den var positiv så da jeg kom hen til scanning første gang viste det sig at jeg var 12 uger henne..

men held og lykke med idag..

Anmeld

19. september 2009

Ansemusen

Tak skal I have

Jeg er 6+2 uger henne nu. Så barnet må være blevet undfanget omkring d. 19. august. Sjovt nok den dag hvor jeg startede på ægløsningstest i den cyklus. Så har lige været for sent på den til at den kunne måle noget..
Hun kunne se hjertet slå og det var rigtig dejligt at få at vide! Der var kun én og alt så fint ud, udfra det man nu kan se så tidligt i forløbet. Nu tæller jeg bare ned til nakkefoldsscanning d. 30 oktober, uhhh GLÆÆÆÆÆDER mig helt sindssygt til at se den lille og forhåbentlig få at vide at alt ser okay ud!

Anmeld

20. september 2009

RGN

Profilbillede for RGN
Puha.. Jeg synes der er længe til d. 30. Hehe.. Selvom der "kun" er lidt under 6 uger til.
Jeg håber alt viser en fin sund baby.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.