Hvorfor kommer de her dage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
3. september 2015

Anonym trådstarter

Jeg får indimellem de her dage( har en moderat fødselsdep) hvor jeg bare er helt nede i et hul intet lys overhovedet. Er bare nysgerrig får hvad i gør de dage får at komme igennem dem...

prøver at acceptere det er sådan nogen gange men uhhhh de er hårde de dage..

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. september 2015

Mrsopsand

Jeg lider ikke af en fødselsdepression men jeg har diagnosen periodevis depression sammen med andre psykiske diagnoser. 

De dage jeg synes er hårde taler jeg med min mand om det, vi har en aftale om at han hjælper mig lidt igennem de dage ved at lade mig være lidt god ved mig selv, gøre nogle gode ting for mig selv. Jeg har ikke oplevet en dårlig dag mens vi har haft vores lille søn på 5 uger, men aftalen går på at han tager over og hjælper med de praktiske ting og tager vores dreng hvis overskuddet ikke er til det. 

Ofte har jeg dog ikke brug for at være mig selv, men har brug for masser af omsorg fra min mand og den får jeg så. 

Så mit råd er: Gør det du føler vil være godt for dig, tag lidt tid for dig selv eller bed om omsorg fra dine nærmeste, og tænk på at der er en ny dag i morgen og at det vender igen. 

Sender dig er stort knus Flot du kæmper.

Anmeld Citér

3. september 2015

Lisbeth1985

4. september 2015

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

1000 tak

Anmeld Citér

4. september 2015

KathrineSvendsen

Jeg vil helt klart råde dig til at tvinge dig selv ud i naturen, selvom det virker helt uoverskueligt.

At gå en tur i skoven er som balsam for sjælen!
Du vil få det meget bedre af det.

Husk på... Det sværeste er at komme ud af døren. Når først du er kommet udenfor, så kommer resten af sig selv

Anmeld Citér

5. september 2015

Anonym trådstarter

KathrineSvendsen skriver:

Jeg vil helt klart råde dig til at tvinge dig selv ud i naturen, selvom det virker helt uoverskueligt.

At gå en tur i skoven er som balsam for sjælen!
Du vil få det meget bedre af det.

Husk på... Det sværeste er at komme ud af døren. Når først du er kommet udenfor, så kommer resten af sig selv

Tak for det gode råd jeg går faktisk også en tur i skoven dagligt du har ret i at det er det at komme ud der er det sværeste når man er ude går det bedre

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.