MIN dejlige yndlings nevø..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

955 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Stineve

Min skønne yndlings nevø på 6 år, var med til at fejre min 18 års fødselsdag...

Men da han var det eneste barn, kedede han sig lidt, og hang derfor på faster her  så vi gik ind i soveværelset hvor han kunne få lov at se lidt film, så vi hyggede og puttede lidt indimellem...

Senere på aftenen kommer han ud fra soveværelset og siger; faster Stiiiine.... Hvorfor er du ikke mor endnu?, du ville være en fantastisk mor!

Jeg kan godt lige fortælle jer at mit hjerte smeltede og han fik en kæmpe knuser
Men derefter måtte jeg også lige fortælle ham, at der nok ville gå liiiidt tid endnu...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

mariamiss6

Ååååårh hvor sødt....

Fortalte du ham ikke at du allerede har en baby i maven?

Anmeld

16. september 2009

Stineve

Ha ha.. det skulle jeg have prøvet !  kunne være sjovt at se hans reaktion på det... men min farmor og farfar sad der også, og de ville være blevet møg fornærmede tror jeg, selvom det kun havde været i sjov !..

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

Åh ååååh, jeg har dummet mig.... jeg har vidst forvekslet dig med en anden.... jeg troede at du VAR (er) nygravid, det var sådan set derfor jeg sagde sådan hehe....

Ups!

Anmeld

16. september 2009

Stineve

mariamiss6 skriver:

Åh ååååh, jeg har dummet mig.... jeg har vidst forvekslet dig med en anden.... jeg troede at du VAR (er) nygravid, det var sådan set derfor jeg sagde sådan hehe....

Ups!

Årh ha.. det går jo nok alligevel ! 

Det ville nu være skønt, at skulle være mor... men kæresten og jeg venter lidt endnu.. jeg skal i hvert fald i gang med uddannelsen først ! ..

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

Stineve skriver:

Årh ha.. det går jo nok alligevel ! 

Det ville nu være skønt, at skulle være mor... men kæresten og jeg venter lidt endnu.. jeg skal i hvert fald i gang med uddannelsen først ! ..

Nåh det er godt... hader at dumme mig sådan.... men man møder altså godt nok også mange mennesker på sådan en side hehe....

Anmeld

16. september 2009

Stineve

mariamiss6 skriver:

Nåh det er godt... hader at dumme mig sådan.... men man møder altså godt nok også mange mennesker på sådan en side hehe....

Ja det gør man altså virkelig ! .. det er meget få mennesker jeg kan skille fra hinanden .. og især når alle er gravide og har børn (og mange børn) så er det svært at finde rundt i...
Men jeg har også lige skiftet profil billede, måske derfor du ikke kan kende mig ? 

Anmeld

16. september 2009

mariamiss6

næh jeg ved godt hvad dit gamle billede er.... jeg har kommenteret det i din profil, så hut jeg visker....

Anmeld

17. september 2009

Stineve

Ja, det har du nemlig og TAK !..

jeg er bare så vant til, at folk ikke kan kende mig, når jeg ændre på mit hår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.