Barnevognsmadras, hjælp?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
9 svar
2 synes godt om
2. september 2015

Kris'

Hej alle.

Jeg har en brio sense barnevogn, den har liggemål på 98x37. Madrassen der fulgte med virker noget tynd, så jeg ville gerne finde en god madras til min baby. Jeg har ledt og ledt på nettet, netop for at finde en bedre, men jeg kan ikke finde en madras med de mål - det højeste mål jeg kan finde er 96.

Nogen der kan hjælpe? :-)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2015

jenny4

Kris' skriver:

Hej alle.

Jeg har en brio sense barnevogn, den har liggemål på 98x37. Madrassen der fulgte med virker noget tynd, så jeg ville gerne finde en god madras til min baby. Jeg har ledt og ledt på nettet, netop for at finde en bedre, men jeg kan ikke finde en madras med de mål - det højeste mål jeg kan finde er 96.

Evt få en lavet, eksempelvis ved skumhuset. Laver fabrikanten ikke andre madrasser man kan købe til?

Anmeld Citér

2. september 2015

Kris'

jenny4 skriver:

Evt få en lavet, eksempelvis ved skumhuset. Laver fabrikanten ikke andre madrasser man kan købe til?

Jeg synes, at jeg har ledt over alt, også hos brio selv. Men jeg har endnu ikke haft heldet med mig.

Anmeld Citér

4. september 2015

MM00

Kris' skriver:

Hej alle.

Prøv at mål den pynte madras der er i barnevognen. Hvis du køber en der er 96 cm så ligge den helt oppe ved hovedet også lad den mangle et par cm i fod enden.

Anmeld Citér

4. september 2015

EnGodMor

Da vi skulle have nye top madrasser, klippede vi bare i vores de gamle, så  den kom til at passe til barnevognen.

Forhør dig eventuelt hos familie eller venner, om  de har en madras, topmadras eller andet godt de skal af med, så  du kan klippe en lille madras ud ad det. 

Måske du kan finde en billigt i den blå avis, og bare klippe det du skal bruge, og så  ud med resten

Anmeld Citér

4. september 2015

MM00

EnGodMor skriver:

Da vi skulle have nye top madrasser, klippede vi bare i vores de gamle, så  den kom til at passe til barnevognen.

Forhør dig eventuelt hos familie eller venner, om  de har en madras, topmadras eller andet godt de skal af med, så  du kan klippe en lille madras ud ad det. 

Måske du kan finde en billigt i den blå avis, og bare klippe det du skal bruge, og så  ud med resten

Jeg vil blot lige komme med et råd for man siger at madrasser til barnevogn, lift, seng osv skal Være nyt da det er bedst sundheds mæssig. 

Anmeld Citér

4. september 2015

EnGodMor

Jeg vil blot lige komme med et råd for man siger at madrasser til barnevogn, lift, seng osv skal Være nyt da det er bedst sundheds mæssig. 

Det er os rigtigt,

Jeg kogte min stump madras til barnevognen i en kæmpe gryde, og da den var tør lagde jeg den i fryseren en månede. 

Den blev taget op og lagt nederst i barnevognen og ovenpå lagde jeg den  madras som rigtig hørte til vognen. 

Anmeld Citér

5. september 2015

MM00

EnGodMor skriver:

Det er os rigtigt,

Jeg kogte min stump madras til barnevognen i en kæmpe gryde, og da den var tør lagde jeg den i fryseren en månede. 

Den blev taget op og lagt nederst i barnevognen og ovenpå lagde jeg den  madras som rigtig hørte til vognen. 

Jeg tror stadig på at det sundheds og komfort mæssig er bedst for barnet med en rigtig barnevogns madras i stedet for en hjemmelavet løsning

Anmeld Citér

1. oktober 2015

cilletrillemus

Kris' skriver:

Hej alle.

Kære Kris, 

Jeg har netop købt et lækkert lammeskind til vores lille pige's barnevogn, det er virkelig blødt og varmer hende godt nu i denne tid, hvor det bliver køligere. 

Jeg bestilte det på lammeskindet.dk ( http://www.lammeskindet.dk/collections/skind/skind) De er gode til at rådgive mht. mål og uld tykkelse samt måske foreslå skind der ikke er behandlet med kemikalier mv. 

Det kunne måske være et alternativ til den nye madras :-)
Pøj pøj. 

Cille. 

Anmeld Citér

1. oktober 2015

MorTilN

Mit bedste råd er at smutte forbi en babysam med barnevognen og sige du søger en bedre madras til den men er i tvivl om hvilke mål du skal gå efter 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.