Ingen æg til frys :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. september 2015

FrkHS

Øv øv øv.. Er godtnok ked. Har netop fået af vide at der intet er til frys efter de valgte at dyrke videre på dem efter ægoplægning i mandags. Nogen med gode erfaringer hvor det æg der blev sat op alligevel har udviklet pænt ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2015

Carina:-)

FrkHS skriver:

Øv øv øv.. Er godtnok ked. Har netop fået af vide at der intet er til frys efter de valgte at dyrke videre på dem efter ægoplægning i mandags. Nogen med gode erfaringer hvor det æg der blev sat op alligevel har udviklet pænt ��

Det kan sagtens være et prima æg selv om de andre ikke udviklede sig Miljøet i et laboratorium kan slet ikke komme op på siden af miæjøet i livmoderen og derfor er det også mest hensigtsmæssigt at få æggene op så hurtigt som muligt. 

Min veninde på 42 fik et æg op og de andre 7 hun fik taget ud blev ikke til noget og hun blev gravid på det ene æg .Så tro på det :) 

Anmeld Citér

2. september 2015

FrkHS

Carina:-) skriver:

Det kan sagtens være et prima æg selv om de andre ikke udviklede sig Miljøet i et laboratorium kan slet ikke komme op på siden af miæjøet i livmoderen og derfor er det også mest hensigtsmæssigt at få æggene op så hurtigt som muligt. 

Min veninde på 42 fik et æg op og de andre 7 hun fik taget ud blev ikke til noget og hun blev gravid på det ene æg .Så tro på det :) 

Tak for de opmuntrende ord.

Håber det hele tager en mere positiv drejning end jeg føler nu.

Anmeld Citér

2. september 2015

Eskimoen

Vores ældste er fra et enkelt æg, af to æg (ud af 18) der blev til noget. Det kan lade sig gøre. Det andet blev frosset ned. Det ruger jeg på nu 

Anmeld Citér

2. september 2015

FrkHS

Eskimoen skriver:

Vores ældste er fra et enkelt æg, af to æg (ud af 18) der blev til noget. Det kan lade sig gøre. Det andet blev frosset ned. Det ruger jeg på nu 

Jeg ved også godt at der er en chance.. Jeg havde bare inderligt håbet på æg til frys fordi ægudtagningen var så hård mod mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.