At bløde baglæns?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

907 visninger
5 svar
4 synes godt om
2. september 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Ja, jeg har lige fået sat en p-stav op hos gyn, og i den forbindelse blev jeg tilbudt en gynækoligsk undersøgelse hvilket jeg takket ja til. 

Jeg har en meget kraftig mens, og døjer med kraftige mens smerter. - Det kunne hun godt forstå, for jeg bløder også en del baglæns, fortalte hun. Så begyndte hun at snakke om endometriose, men jeg fattede aldrig om det var det jeg havde. - For hun sagde ikke noget om at jeg har slimhinde bag livmoderen, blot at der altså har samlet sig en pæn slat blod. 

Hun sagde også at det var en rigtig løsning jeg havde fundet mig med p-stav, da den forhåbenligt kan nedsætte min blødning.

Er der nogen der har prøvet noget lignene? Er det normalt at bløde baglæns?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. september 2015

SRP

MummiT skriver:

Ja, jeg har lige fået sat en p-stav op hos gyn, og i den forbindelse blev jeg tilbudt en gynækoligsk undersøgelse hvilket jeg takket ja til. 

Jeg har en meget kraftig mens, og døjer med kraftige mens smerter. - Det kunne hun godt forstå, for jeg bløder også en del baglæns, fortalte hun. Så begyndte hun at snakke om endometriose, men jeg fattede aldrig om det var det jeg havde. - For hun sagde ikke noget om at jeg har slimhinde bag livmoderen, blot at der altså har samlet sig en pæn slat blod. 

Hun sagde også at det var en rigtig løsning jeg havde fundet mig med p-stav, da den forhåbenligt kan nedsætte min blødning.

Er der nogen der har prøvet noget lignene? Er det normalt at bløde baglæns?

Jeg har hørt, at rigtig mange kvinder bløder en smule "baglæns" uden det behøver være endometriose så der kan ikke sættes lighedstegn imellem to ting, men hvis man er plaget og har mange symptomer, så skal det selvfølgelig undersøges nærmere for god ordens skyld

Anmeld Citér

2. september 2015

jenny4

Nu spørger jeg måske dumt, men hvad Søren vil det sige at bløde baglæns?

Anmeld Citér

2. september 2015

MamaGulloev

SRP skriver:

Jeg har hørt, at rigtig mange kvinder bløder en smule "baglæns" uden det behøver være endometriose så der kan ikke sættes lighedstegn imellem to ting, men hvis man er plaget og har mange symptomer, så skal det selvfølgelig undersøges nærmere for god ordens skyld

Okay tak for svar

Anmeld Citér

2. september 2015

SRP

jenny4 skriver:

Det er noget med, at en del af blødningen løber tilbage i bughulen.

Anmeld Citér

2. september 2015

MamaGulloev

jenny4 skriver:

Det betyder (så vidt jeg kunne forstå) at jeg bløder så kraftigt at noget af blodet ligesom bliver "skudt" tilbage så det ender i bughulen bagved livmoderen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.