Så er det bevist.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. september 2009

Munder

Andrea's dræn virker stadig

I går eftermiddags begyndte hun at pive og sige at hun havde ondt i øret. Og ganske hurtigt efter begyndte det at løbe.....Det løber stadig, og hun er lidt småsløj, men intet i forhold til, hvis hun ikke havde dræn, og skulle igenne en rigtig mellemøresbetændelse

Så i dag har vi haft en halv hjemmedag (hun måtte med på arbejde i morgen, da jeg havde et vigtigt møde), og i morgen bliver også en rigtig tøsehyggedag hjemme....hmmm mon ikke hun skulle prøve sit nye fingermaling? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. september 2009

Stumpen

Skal man ikke til læge med det?? Ja spørger jo nok dumt, men Mathilde har 7-9-13 aldrig haft noget med ørerne...

Men I må rigtig hygge jer og self. skal hun da lege med sit fingermaling  Her er det modellervoks der hitter...

Anmeld

16. september 2009

Munder

Du skal bare være glad for, at Mathilde er gået "ørefri". Det er noget værre L...!!!!!

Så længe hendes feber ikke konstant er over 38, og hun har det fint, behøver jeg ikke gå til læge med hende, da drænet tager trykket. Men, hvis hendes øre stadig løber efter 5 dage, skal man søge akut ørelæge for at få penicillin, så vi krydser fingre for det stopper over weekenden.

Anmeld

16. september 2009

Stumpen

Så blev jeg da så klog... Tro mig jeg er også glad, jeg dur simpelthen ikke til at få afbrudt min nattesøvn, så heldigt at jeg har to piger med et godt sovehjerte -de tør sku da ikke andet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.