Mælkeproduktion ét år efter graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

400 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. august 2015

Anonym trådstarter

Under min graviditet, hvor jeg mistede i uge 11+5, oplevede jeg ret tidligt at mælkeproduktionen gik i gang. Det løb virkelig og jeg fik af flere omgange piller til at stoppe det hele. Det lykkes til sidst i marts og siden har jeg ikke haft problemet. 

Altså indtil i dag. I løbet af dagen er mine bryster blevet ret spændte og ømme og så løber det hele bare igen. Det er ikke bare dråber, der kommer ud. Jeg har netop fået min menstruation i dag, så jeg er altså ikke gravid. Men hvad kan så gøre at det kommer igen? Skal jeg være bekymret og ringe til min læge? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

Anonym trådstarter

1. september 2015

Mulllesmor

Profilbillede for Mulllesmor

Jeg ville ringe til lægen for en sikkerheds skyld .. Der er jo andre ting der kan få brystet til at væske

Anmeld Citér

1. september 2015

female

Jeg synes, at du skal snakke med lægen om det. Allerede inden jeg blev gravid og fik børn, havde jeg til tider lidt mælk i brystet. Der blev jeg sendt til mammografi for at sikre, at der ikke var noget galt.

Anmeld Citér

2. september 2015

Anonym trådstarter

Var ved lægen i dag i anden sammenhæng og hun bad mig om at få taget blodprøver og henviste mig samtidig til Endokrinologisk Afd. Så må jeg se hvad der kommer ud af det.

De vil jo ikke bare give mig Dostinex igen, hvilket jeg heller ikke havde regnet med.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.