Søger veninder i Århus omegn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.257 visninger
12 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. august 2015

Anonym trådstarter

Hej hej

Jeg søger veninder/netværk i Århus og omegn jeg bor selv i en lille by uden for Århus.

jeg er 30år og har en lille datter på snart 4 mdr.

jeg er i en mødregruppe men vi ses ikke ret tit og jeg føler jeg har behov for at der sker mere i min barsel da jeg keder mig lidt��

mvh Mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2015

sindel

Hej

hvor bor du henne? 

Er selv 32 har en pige på 2 mdr og en på 3,8

Anmeld Citér

2. september 2015

Anonym trådstarter

sindel skriver:

Hej

hvor bor du henne? 

Er selv 32 har en pige på 2 mdr og en på 3,8

Jeg bor i Trige og flytter til Ølsted om kort tid.

Hvor er du fra?

Anmeld Citér

2. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Hej hej

Jeg søger veninder/netværk i Århus og omegn jeg bor selv i en lille by uden for Århus.

jeg er 30år og har en lille datter på snart 4 mdr.

jeg er i en mødregruppe men vi ses ikke ret tit og jeg føler jeg har behov for at der sker mere i min barsel da jeg keder mig lidt��

mvh Mig

Det kunne jeg have skrevet  Min datter er 10 måneder nu, men havde en elendig mødregruppe hvor et bare var umuligt at samle mere end to ad gangen (jeg måtte også nogle gange melde fra pga. de store børn).

Jeg gik til efterfødselstræning hos fof og det var bare SÅ fedt. Det er en gang om ugen, så sker der da lidt. Kan varmt anbefale det 

Jeg er selv 29 og bor i Århus og vil gerne mødes på et tidspunkt hvis du har lyst (selv om min datter er noget større end din) men jeg ved ikke om du leder efter noget fast eller hvordan?

Men det kan være virkelig svært med mødregruppe, jeg synes godt nok det er meget forskelligt hvor heldig man er at den fungerer osv.

Anmeld Citér

2. september 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det kunne jeg have skrevet  Min datter er 10 måneder nu, men havde en elendig mødregruppe hvor et bare var umuligt at samle mere end to ad gangen (jeg måtte også nogle gange melde fra pga. de store børn).

Jeg gik til efterfødselstræning hos fof og det var bare SÅ fedt. Det er en gang om ugen, så sker der da lidt. Kan varmt anbefale det 

Jeg er selv 29 og bor i Århus og vil gerne mødes på et tidspunkt hvis du har lyst (selv om min datter er noget større end din) men jeg ved ikke om du leder efter noget fast eller hvordan?

Men det kan være virkelig svært med mødregruppe, jeg synes godt nok det er meget forskelligt hvor heldig man er at den fungerer osv.

Nej jeg søger egentlig bare et netværk��❤️

Sjovt du siger det med efterfødselstræning for jeg var faktisk inde og se på det igår�� 

overvejer også at begynde til det. Men har været lidt syg så skal lige være lidt mere frisk...��

jeg har tilmeldt os babysvømning og babysalmesang men salmesangen er blevet aflyst desværre inden vi kom i gang��

Anmeld Citér

2. september 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Så er dit barn måske ved at starte i dagpleje eller vuggestue nu��

Anmeld Citér

2. september 2015

fit_fys

Jeg bor selv i Trige! 

Jeg har en dreng på snart 5, og er 25+5 med nr 2

Anmeld Citér

2. september 2015

Anonym trådstarter

fit_fys skriver:

Jeg bor selv i Trige! 

Jeg har en dreng på snart 5, og er 25+5 med nr 2

Hold da op det var da pudsigt. Det er da spændende med en lille ny på vej:-)

Anmeld Citér

2. september 2015

fit_fys

Anonym skriver:

Hold da op det var da pudsigt. Det er da spændende med en lille ny på vej:-)

Ja Skriv endelig PB hvis du lyster, og selvom vi ikke har børn på helt samme alder

Anmeld Citér

2. september 2015

Anonym

Anonym skriver:

Så er dit barn måske ved at starte i dagpleje eller vuggestue nu��

Nej hun starter først om nogle måneder. Er i den "heldige" situation at jeg er jobsøgende og har en mand der arbejder hjemme pt, så hvis jeg pludseligt får et job så kan han passe hende indtil december. Og hvis jeg ikke gør, så har jeg jo tid med hende hjemme 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.